Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ekocuda – Targi Kosmetyków Naturalnych

by - 23:22:00



Gdy pierwszy raz usłyszałam o targach od razu wiedziałam, że nie może mnie tam zabraknąć. Wystarczy spojrzeć ilu świetnych wystawców będzie w nich uczestniczyć. Niektóre firmy są mi zupełnie obce więc to świetny sposób na poznanie nowych kosmetyków i firm. Niestety u mnie w Białysmtoku dostanie wielu kosmetyków naturalnych stacjonarnie jest zupełnie niemożliwe więc te targi są dla mnie wybawieniem. Wiele firm nie oferuje zakupu próbek a nikt nie lubi kupować czegoś w ciemno, szczególnie, że niektóre kosmetyki kosztują dużo. Na targach będziemy mogły wszystko pomacać, powąchać i pokremować się. Oglądanie kosmetyków kolorowych na żywo sprzyja zakupom, wiemy co kupujemy. O ile z pielęgnacją nie jest aż tak ciężko to kupowanie kolorówki w ciemno przez internet jest straszne. Przekłamane kolory przez światło czy ustawienia ekranu są normą. Mam już wstępny plan co chcę kupić ale zapewne to się jeszcze u mnie zmieni, na pewno skuszę się na bronzer ale nie wiem jeszcze z jakiej firmy. 

Ekocuda odbędą się 19-20 listopada, w Domu Towarowym Bracia Jabłkowscy przy ulicy Brackiej 25. Wstęp jest wolny. Ja będę w sobotę, 19 listopada. Chciałabym móc być dwa dni ale niestety matczyne obowiązki mi to utrudniają. Poznacie mnie oczywiście po różowych włosach, jednak wracam do tego koloru. Jest mi w nim najlepiej i czuję się najbardziej sobą, więc wypatrujcie kolorowej papugi :D Kogo spotkam na targach ? 

W sobotę i niedzielę będzie można wziąć udział w warsztatach prowadzonych m.in. przez makijażystki czy kosmetyczki. Na targach spotkamy m.in. PiggyPEG ( uwielbiam je ! ) ,  Katarzyna Konopa z Pink mink studio -  poprowadzi warsztaty makijażu na kosmetykach Annabelle Minerals ( na które się dostałam i mega się cieszę ! ) i wiele innych.

Wystawcy: Ministerstwo Dobrego Mydła, Felicea Natural, Annabelle Minerals, John Masters Organic, Iwoniczanka, Harmonique, Fresh & Natural, Jan Barba, Lush Botanicals, Ad kosmetyki, Lavera, Vela Ramos, Lily Lolo, Hagi, Orientana, Purite, Yope, Iva Natura, Glov, Dottore, Zuii Organic, Naturativ, Wytwórnia Mydła, Oils Wellness, Delikatesy Mydlane.pl i inni.

You May Also Like

0 komentarze