Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

BeOrganic dotyk młodości - naturalny botox?

by - 16:27:00


Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Początkowo nie sądziłam, że krem naprawdę może być podobny działaniem do botoxu. Wiadomo, że nie będzie to tak intensywny efekt, ale da się go zauważyć. To wszystko za sprawą ekstraktu z rośliny zwanej acmella olrecea, który rozluźnia mięśnie twarzy i zmniejsza zmarszczki. Moim największym problemem są zmarszczki mimiczne w okolicy ust i przy używaniu tego kremu znacznie się one zmniejszyły, byłam zaskoczona! Sprawdzi się również do cery z naczynkami, jak wiadomo z wiekiem są one bardziej widoczne i trzeba również myśleć o tym aspekcie. Tu mamy witaminę C, ekstrakt z róży czy też olej z krokosza, które wzmacniają naczynka.

Jednak jest coś co mi się nie spodobało...

Niestety ta konsystencja to dla mnie nieporozumienie.Ciężko się wchłaniał a dla mnie to bardzo ważne, zostawały takie białe smugi krem. Na dzień niestety się nie nadawał, każdy makijaż wyglądał na nim źle. Na noc nie przeszkadzało mi to w jego używaniu i tu sprawdził się bardzo dobrze. Wątpię aby sprawdził się przy skórze problematycznej, tłustej bo jego konsystencja jest ciężka a dodatkowo bazuje na składnikach potencjalnie komedogennych,  mnie po nim delikatnie wysypało i tu mam taki dylemat, bo z jednej strony świetnie działa na zmarszczki, fajnie nawilża i odżywia, ale jednocześnie jest dosyć ciężki, komedogenny. Później używałam go już tylko co 2-3 dni zamiennie z innymi kosmetykami i dopiero to dało mi pełnie satysfakcji. Zachowane było to co dobre, ale wyemilinowałam efekt komedogenny.

Podsumowując..

Myślę, że najlepiej sprawdzi się do cery suchej, dojrzałej i ewentualnie z naczynkami. Do takiej cery głównie jest stworzony, więc mogę go z czystym sercem polecić. Jeśli macie cerę, którą zapycha niemal wszystko - odpuściłabym.


Skład..

Jak widzicie skład jest długi, bogaty w emolienty, oleje roślinna oraz kilka ciekawych ekstraktów i witamin.

Aqua ( woda ), Glyceryl Stearate ( emulgator ), Dicaprylyl Carbonate ( emolient ), Glycerin ( humektant ), Cetearyl Alcohol ( emolient ), Propanediol ( glikol roślinny ), Plukenetia Volubilis Seed Oil ( olej sacha inchi ), Olus Oil ( olej roślinny ), Cocoglycerides ( emolient ), Hexyldecanol ( emolient ), Hexyldecyl Laurate ( emolient ), Argania Spinosa Kernel Oil ( olej arganowy ), Betaine ( subst. nawilżająca ), Butyrospermum Parkii Butter ( masło shea ), Theobroma Cacao Seed Butter ( masło kakaowe ), Prunus Amygdalus Dulcis Oil ( olej ze słodkich migdałów ), Saccharide Isomerate ( substancja silnie nawilżająca ), Parfum ( substancje zapachowe ), Aloe Barbadensis Leaf Juice ( sok z aloesu ), Acmella Oleracea Extract ( ekstrakt roślinny, to on jest "naturalnym botoxem" ), Candelilla Cera ( wosk kandelila ), Carthamus Tinctorius Seed Oil ( olej z krokosza ), Hydrogenated Vegetable Oil ( uwodorniony olej roślinny ), Ginkgo Biloba Leaf Extract ( ekstrakt z ginko biloba ), Rosa Hybrid Flower Extract (  ekstrakt z róży ), Tocopherol ( witamina E ), Sodium Stearoyl Glutamate ( emulgator ), Xanthan Gum ( zagęstnik ), Sodium Anisate ( konserwant ), Tocopheryl Acetate ( witamina E ), Sodium Hyaluronate ( hialuronian sodu, nawilża ), Linoleic Acid ( emolient ), Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sodium Levulinate ( konserwanty ), Sodium Phytate ( chelator ), Ascorbyl Palmitate ( witamina C ), Alcohol ( tu jako konserwant ), Citric Acid, Sodium Citrate ( regulatory Ph )

You May Also Like

0 komentarze