Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Spotkanie blogerek 10.09.16 - było i się skończyło..

by - 22:26:00




Organizatorkami spotkania były Asia ( www.nienaltowskablog.pl/ )  i Emilka ( kobiecosci.blogspot.com/ ). Ja byłam dodatkowo z moją mniejszą wersją, Kornelią. Spotkanie miało też na celu pomoc, zbierałyśmy nakrętki i całkiem sporo ich było. Byłyśmy w restauracji Illos , która okazała się bardzo fajnym miejscem do którego chętnie wrócę. Miło, kliamtycznie i bardzo smacznie. Spotkanie miało być bez upominków ale dziewczyny troszkę poszalały i upominków było aż za dużo. Było naprawdę miło, przyjemnie i szybko się skończyło niestety. Zanim się obejrzałyśmy trzeba było wracać do domu. Mam nadzieję, że takie spotkania będą częściej w Białymstoku. Dodatkowo kwiaciarnia floraqueen zapewniła nam piękne róże.

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Kamila Dmochowska (@mylovelyfuchsiablog)


Reszta dziewczyn, które były z nami :
































You May Also Like

0 komentarze