Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Spis marek z dobrym składem i drogerii

by - 21:24:00




Czasami ciężko zapamiętać wszystkie firmy kosmetyczne, jest tego coraz więcej. Postanowiłam zrobić spis firm które oferują kosmetyki naturalne z podziałem na trzy półki cenowe. Oby się to wam przydało ! <3 Oczywiście będę dopisywać na bieżąco, znacie jakieś jeszcze ?

UWAGA ! Przed zakupem patrzcie na skład, nie wszystko musi być naturalne. Nie sprawdzę osobiście takiej ilości kosmetyków, niestety. Większość firm sprawdzałam, ale mogłam coś przeoczyć. Gdyby coś wam się rzuciło w oczy to dajcie znać, będę pisać obok firm takie informacje.

Pielęgnacja :

TANIE :


ŚREDNIE:
  • Avebio,
  • Anthylis,
  • Asoa,
  • Coslys,
  • Mokosh,
  • Resibo,
  • SO'BiO,
  • Urtekram,
DROGIE
  • A'kin,
  • Alchemia lasu
  • Alkemie
  • Anne Marie Börlind,
  • BioIQ,
  • Benton ( ale zdarzają się słabe składy np. kremy z filtrem ),
  • BeLoved,
  • Bless Me Cosmetics,
  • Femi,
  • From a Friend,
  • Madara,

Makijaż :

TANIE:



ŚREDNIE:




DROGIE :

  • Bare Minerals ( niektóre produkty np. mineralne ),
Dla Dzieci :

TANIE :


  • Babydream,
  • Hipp,

ŚREDNIE :

    DROGIE :

    • Coslys,
    • Derma,
    • Urtekram,

    Ogólnie drogerie z naturalnymi kosmetykami :

    ( nie kupujcie w ciemno, nie wszystko musi być naturalne. Zawsze patrzcie na skład, wspomniałam o tym przy firmach, to samo powtarzam tutaj )

    Jeśli macie inne sklepy i opinie na ich temat - piszcie :)

    • ekobieca ( mają dział kosmetyków naturalnych ),

    You May Also Like

    0 komentarze