Spis firm - kosmetyki naturalne



Czasami ciężko zapamiętać wszystkie firmy kosmetyczne, jest tego coraz więcej. Postanowiłam zrobić spis firm które oferują kosmetyki naturalne z podziałem na trzy półki cenowe. Oby się to wam przydało ! <3 Oczywiście będę dopisywać na bieżąco, znacie jakieś jeszcze ?

UWAGA ! Przed zakupem patrzcie na skład, nie wszystko musi być naturalne. Nie sprawdzę osobiście takiej ilości kosmetyków, niestety. Większość firm sprawdzałam, ale mogłam coś przeoczyć. Gdyby coś wam się rzuciło w oczy to dajcie znać, będę pisać obok firm takie informacje.


Wrzucę link na górze na pasek bloga abyście mogły łatwo znaleźć ten spis :)

Pielęgnacja :

TANIE :
  • Alverde,
  • Alterra ( Rossmann ),
  • Nacomi, ( tu na pewno nie wszystkie kosmetyki są w pełni naturalne ),

ŚREDNIE :

DROGIE :

Półprodukty :


Makijaż :

TANIE : 
  • Alverde,
  • Benecos ( mają też kosmetyki z talkiem, ja go nie polecam ),
ŚREDNIE :
DROGIE :


Dla Dzieci :

TANIE :

ŚREDNIE :

DROGIE :
Ogólnie drogerie z naturalnymi kosmetykami :

( nie kupujcie w ciemno, nie wszystko musi być naturalne. Zawsze patrzcie na skład, wspomniałam o tym przy firmach, to samo powtarzam tutaj )

Jeśli macie inne sklepy i opinie na ich temat - piszcie :)


Stacjonarne :

Białystok :

( 63-100 Srem )

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za twój komentarz, zajrzę również do Ciebie :)
zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło, da mi to motywację do dalszego działania :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka