Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

kaminomoto - japońska pielęgnacja skóry głowy.

by - 12:44:00


Podchodziłam bardzo sceptycznie do tej wcierki, bo bazuje na alkoholu, więc bałam się czy polubi się z moją skórą głowy, która cierpi na łojotokowe zapalenie skóry głowy. Pozytywnie się jednak zaskoczyłam, wcierka jest rewelacyjna! Nakładając ją na skórę głowy poczujemy chłód ze względu na mentol, który znajduje się w składzie, to całkiem fajne uczucie!

Najważniejsze efekty, które warto omówić to.. 

  • rewelacyjnie wspomaga walkę z łupieżem i hamuje świąd, który niestety często utrudniał mi życie. Na pewno wprowadzę ją ponownie jako uzupełnienie swojej wypracowanej pielęgnacji, bo świetnie się uzupełnia z tym produktem.
  • naprawdę przyśpiesza wzrost włosów, po miesiącu urosły mi 2 cm. Moim zdaniem to naprawdę rewelacyjny efekt! Niestety zapomniałam zrobić zdjęcia przed farbowaniem a chciałam wam pokazać odrost.
  • nadaje włosom objętość co mnie niesamowicie zdziwiło i zaskoczyło. Dawno nie miałam tak pięknie odbitych od nasady włosów. 

Jakie ma składniki, jak działa?


Wcierka bazuje na alkoholu aby działać jak najlepiej i pomagać składnikom aktywnym "wbijać się| wgłąb skóry. Nakładając ją na skórę głowy poczujemy chłód ze względu na mentol, który znajduje się w składzie. Możemy zobaczyć tam również isopropylmethhylphenol, który zapobiega rozwojowi drobnoustrojów, więc przy ŁZS to naprawdę dobry składnik  podobnie jest z ekstraktem z tymianku - to zbawienny ekstrakt przy łojotokowym zapaleniu skóry głowy. Dodatkowo jest tu specyficzny i mało znany składnik CS-BASE, który wspiera pracę cebulek.

Aqua ( woda ), Alcohol ( alkohol ), Sodium Fumarate (and) Sodium Succinate ( CS-BASE ), Butylene Glycol ( humentant ) (and) Thymus Vulgaris Extract ( ekstrakt z tymianku ), Glycerin ( gliceryna ), Isodon Trichocarpus Extract ( Kamigen E ), Sophora Angustifolia Root Extract ( kamigen K ), Menthol ( składnik chłodzący  ), O-cymen-5-ol ( składnik antyseptyczny ), PEG-40 Hydrogenated Castor Oil ( uwodroniony olej rycynowy  ), Panthenol ( pantenol ), Tocopheryl Acetate ( estrowa forma wit.E ), Salicylic Acid ( kwas salicylowy ), Hinokitol ( konserwant ).

Czy kupiłabym ją ponownie?

Do regularnego używania ze względu na cenę - niekoniecznie, ale jako kurację jak najbardziej. Będzie to świetne uzupełnienie mojej pielęgnacji przeciwłupieżowej z dodatkowym plusem, czyli przyśpieszeniem wzrostu włosów. 

You May Also Like

0 komentarze