Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Lily Lolo szminka Passion Pink

by - 19:33:00



Szminkę kupimy za 54,90 zł / 4 g.


Przepiękna, mocno kryjąca, różowa pomadka w kolorze fuksji. Jeden z odważniejszych kolorów w palecie Lily Lolo. Wyjątkowa, naturalna formuła kremowych szminek Lily Lolo gwarantuje głęboki kolor oraz fantastyczne nawilżenie. Każdy odcień daje piękny, naturalny połysk. Ponadto, dzięki zawartości witaminy E oraz ekstraktu z rozmarynu, pomadki Lily Lolo odpowiednio odżywią Twoje usta. Zawiera odżywczą witaminę E, woski oraz organiczny olejek jojoba. Witamina E oraz ekstrakt z rozmarynu to naturalne antyoksydanty. Jedwabiście kremowa konsystencja gwarantująca łatwą aplikację.Bez dodatku substancji zapachowych.


Natrudziłam się aby złapać kolor. Zdjęcie na dole, ta fuksja to jest prawdziwy kolor tej szminki, na świetle dziennym na zdjęciach wychodził mi zawsze ten bardziej czerwony, kolor zupełnie przekłamany.



To jest moja pierwsza naturalna szminka, do tej pory zużywałam stare szminki. Nie wiedziałam za bardzo na co się nastawić, wiedziałam, że będzie na olejach i woskach, więc pewnie będzie odżywcza i nawilżająca, ale az takiego nawilżenia się nie spodziewałam. Szmikę nakładam już nawet jak idę na podwórko, świetnie nailża, żaden z moich balsamów ochornnych nie ma aż tak mocnego nawilżenia. Koniec z suchymi skórkami ! Szminka nie tylko daje piękny kolor ale dodatkowo cudownie odżywia nasze usta. Jestem zakochana w tej szmince po same uszy, teraz już wiem dlaczego o niej tak głośno. Warto wspomnieć jeszcze o kryciu szminki i jej trwałości, wiadomo, jest ona na woskachi olejach, więc bardzo długo na ustach się nie utrzyma ale jestem pozytywnie zaskoczona, bez jedzenia i picia wytrzymuje cały dzień z jedną poprawką. Gorzej jest przy jedzeniu, niestety po każdym jedzeniu trzeba ją poprawić, bardzo łatwo ściera się z ust. Jeżeli chodzi o krycie to jest naprawdę bardzo dobre, może nie określiłabym jej jako mocno kryjącą a średnio kryjącą. Bardzo podoba mi się to z jaką łatwością nakłada się ją na usta, sunie po nich niczym masełko. Najlepsza szminka jaką miałam do tej pory, chciałabym mieć jeszcze kilka kolejnych kolorów i na pewno z czasem się w nie zaopatrzę. 

Znajdziecie ją w sklepie  :




RICINUS COMMUNIS SEED OIL - olej rycynowy,
SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL - olej jojoba,
CANDELILLA CERA - wosk kandelila , to najbardziej błyszczący wosk,
LANOLIN - lanolina ( wosk zwierzęcy, uzyskuje się ją podczas czyszczenia wełny ), natłuszcza,
ISOAMYL LAURATE - poprawia konsystencję, jest naturalny. Nabłyszcza, zmiękcza i wygładza skórę. 
CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE - zmiękcza i ułatwia rozpusczanie, ma działanie okluyjne. Otrzymywany z oleju kokoswego,
CERA ALBA - wosk pszczeli,
COPERNICIA CERIFERA CERA - wosk carnauba, alternatywa wosku pszczelego. Natłuszcza, zmiękcza i nadaje połysk.
MALTODEXTRIN - naturalna substancja, odżywia skórę i poprawia konsystancję kosmetyku,
SILICA - krzemionka, która absorbuje sebum i wilgoć. Ma zdolność rozpraszania światła.
MICA - substancja otrzymana z minerału (z grupy mik), która nadaje kosmetykom jedwabistość oraz działa rozświetlająco. Drobinki miki rozpraszają światło, dzięki czemu makijaż jest zawsze świeży. ( źródło )
TOCOPHEROL - witamina E, 
HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL - olej ze słodkich migdałów, 
ASCORBYL PALMITATE - przeciwutleniacz, 
ROSMARINUS OFFICINALIS LEAF EXTRACT -  ekstrat z liści rozmarynu. Działa antyoksydacyjnie, przeciwzapalnie i przeciwbakteryjnie.
TIN OXIDE - tlenek cyny,
[+/- CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE) - dwutlenek tytanu,
CI 75470 (CARMINE)] - barwnik naturalny, karmin.

You May Also Like

0 komentarze