Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Czego nie lubię na blogach ?

by - 00:25:00



Mam nadzieję, że nikogo nie obrażę ( nie mam tego na celu ), ale chcę wyrazić swoje subiektywne zdanie na temat tego czego nie lubię i co mnie drażni jak czytam inne blogi. Niestety niektóre rzeczy odbierają mi przyjemność czytania bloga a szkoda. To są tylko moje odczucia, komuś się pewne rzeczy mogą podobać.  Może ja powinnam zmienić coś u siebie ? Mówcie śmiało ! Konstruktywna krytyka jest dobra <3 

1. Wyskakującego Facebooka.

Nie lubię go, często rezygnuję z wejścia na stronę z takim FB. Drażni mnie i utrudnia korzystanie ze strony.

2. Brzydkiego szablonu z niedociągnięciami, nieestetycznego.
  • czcionka - wybijające się z czcionki ą / ę / ć itp. Nie wygląda to ładnie.
  • zdjęcia - ( sama nie robię wybitnie ładnych zdjęć ale tu chodzi bardziej o ich formę ) małe schowane w tekście zdjęcia na których ciężko coś dostrzec. Zdjęcia brzydko wklejone w post, nawet ładne zdjęcia wyglądają wtedy źle.
3. Opisywania opakowania.

Nie każde mnie irytuje, fajnie jeśli ktoś zwraca uwagę na to, że jest szklane i łatwo je zbić czy ciężko je otworzyć. Takie opisy chętnie czytam ale jak ktoś pisze " ta butelka jest biała z zieloną zakrętka " to mnie coś strzela. Mam oczy i widzę jaki ma kolor, czuje się jakby ktoś traktował czytelnika jak idiotę. To takie przedłużanie tekstu na siłę.

4. Zbyt długi tekst z czego połowa nic nie wnosi.

Tak, lubię ładne, czytelne i rozbudowane teksty ale nie przedłużane na siłę. Między innymi opisywanie opakowania ( opisałam wyżej ).

5. Kupowania / sztucznie nabijania obserwatorów.

To widać, na szczęście. Jeśli ktoś ma 20 tys wyświetleń i 600-1000 obserwatorów to niestety obs/obs.. Oglądam wiele blogów, lubię je czytać i teraz na pierwszy rzut oka w większości potrafię to ocenić.

6. Spamowania w komentarzach.

Jednym ze spamu jest kom/kom i obs/obs bardzo mnie to irytuje. Dodatkowo teksty typu "zapraszam do mnie" czy pseudo reklamy firm to coś czego bardzo nie lubię.

7. Postów z chińskimi ciuchami.

Jednak nie zawsze, jeśli ktoś ładnie i subtelnie go zrobi bez krzyczenia " Klikaj, Klikaj, już, teraz " ok mogę nawet poczytać i pooglądać a nawet poklikać.

8. Zagracanie strony reklamami i pierdołami.

Sryliad reklam które otwierają się i mrugają mi dookoła często skutkuje tym że posta nie czytam i wyłączam tą stronę. Nie mogę się skupić na czytaniu,

9. Nie zwijane posty.

Jeśli coś mnie nie interesuje i tak muszę przelecieć cały post. Lubię jak ktoś ma na blogu " Czytaj dalej ".

10. Ściema na Instagramie.

Łatwo wyłapać kiedy ktoś ma sztucznych followersów, jak ? Załóżmy ktoś ma 4-5 tys obserwujących a jak wrzuca zdjęcie to ma 50-100 polubień. Ja mam ponad 900 obserwujących i potrafię dojść do 150-200 polubień, patrzyłam po innych profilach i mają podobnie, więc nie dajmy się oszukać.

11. Sprzedaż kosmetyków z współprac.

Szanujmy się ! Oddaj / wymień się ale nie sprzedawaj. Rozumiem jak ktoś dostanie alergii ale spotkałam się z przypadkiem, że sprzedawane kosmetyki były jako raz użyte, tylko do zdjęcia a na blogu była pełna recenzja. Beznadzieja.. 

12. Nie szanowanie czytelnika. 

Nie odpisywanie na pytania w komentarzach, wmawianie na siłę swoich racji i różne rzeczy w tym stylu. Mam wrażenie, że taka osoba myśli " Jestem boska, lepsza od was, słuchajcie się mnie". Sama mówię dużo o składach, mogę się mylić, nie jestem chemikiem ale staram sie na bieżąco usuwać błędy i pomyłki jeśli takie wyłapię. Mam nadzieję, że takich błędów jest u mnie mało.

13. Nierzetelne recenzje i nie zgodne z tematem bloga .

Dostałam za darmo ? Co z tego, że bubel. Opiszę pięknie i ładnie a dostanę więcej za darmo. Nie lubię takich blogów, czasami widać co kto robi na siłę. Wrzucanie wszystkiego co popadnie na bloga jest straszne. Niestety coraz częściej spotykam blogi nie z pasji a "wszystko i nic, bez żadnego sensu". 

A Wy czego nie lubicie na blogach ? :)

You May Also Like

0 komentarze

.

Akcesoria dla dzieci Akcesoria kosmetyczne Aliexpress Alterra Amilie Annabelle Minerals Anthyllis Attitude Babydream Balsam do ciała Baza do rzęs Baza pod cienie Baza pod makijaż Beauty Oil beGlossy beOrganic Bielenda Biolaven Biżuteria Błyszczyk Body Boom Bronzer Chemia Domowa Chrimaluxe Cienie do powiek Clarena Couleur Caramel Cruelty Free Demakijaż Denkowanie Derma ECO Domowe Kosmetyki Ecolab Ecolore Ekologia Elfa Pharm Equilibra Eyeliner Facelle Farbowanie włosów Golden Rose Hagi Health-box hydrolat HydroPhil INCI Inspiredby Iossi Isana Isana Young John masters organics Joybox Kąpiel Kolorówka Konkurs Korektor Kosmetyki dla dzieci Kosmetyki Wegańskie Krem BB Krem do rąk Krem do twarzy Krem pod oczy Kringle Candle Laboratorium Cosmeceuticum Lavera Lifehack Lifestyle Lilla Mai Lily Lolo Make Me Bio Makijaż oczu Makijaż twarzy Makijaż ust Maseczka Mazidła Mineralnie Mleczko do demakijażu Mleczko do włosów Mohani Mokosh Momme My Secret Naturaiv Neauty Minerlas Neess Nowości Od Kuchni Odżywka do włosów Olejek Olejek do demakijażu Olejek do twarzy Organic Shop Organique Organizacja Orientana Oszczędzanie Paznokcie hybrydowe Peeling Perełki Żywnościowe Petal Fresh Pędzle do makijażu Physicians Formula Pielęgnacja ciała Pielęgnacja twarzy Pielęgnacja włosów Pierre Rene Pixie Planeta Organica Płyn do higieny intymnej Płyn micelarny Podkład Podkład mineralny Porady Pielęgnacyjne Puder Wykończeniowy Recykling Rhea Rozświetlacz Róż do policzków Sadza Soap Santaverde Serum Shinybox So Bio Spotkanie Blogerek Sun Ozon Swatche Sweet Bath Szampon do włosów Szczoteczka do zębów Szminka Szoap Soap Sztuczne Rzęsy Tanie Kosmetyki Nauralne Tonik Tusz do rzęs Ulubieńcy Miesiąca Venita Vianek Wcierka do skóry głowy Wishlista Wnętrze Wywiady Yankee Candle Zdrowsze Smakołyki Żel do twarzy Żel pod prysznic