Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Naturalne SPA - mój plan na dzisiaj

by - 16:39:00



Na blogu kosmetologia-naturalnie ruszyła fajna akcja mająca na celu pokazanie swojego SPA z użyciem tylko i wyłącznie kosmetyków naturalnych więc chętnie wam pokażę mój plan na wieczór. 

Większość kosmetyków jest u mnie nowością, jedynie toniku z Sylveco używam już drugą butelkę.
Tonik z Sylveco to najlepszy nawilżacz, ma cudowny skład a do tego trzymany w lodówce w lato przyjemnie chłodzi, teraz dodatkowy chłód nie jest mi potrzebny. 

Chusteczki ze srebrem strasznie mnie zaciekawiły. Srebro działa przeciwzapalnie i przeciwbakteryjnie więc będą świetne dla osób z trądzikiem. Świetnie pomogły mi się uporać z gojeniem krostek na twarzy ale skóra po nich jest ściagnięta, na pewno nie są to chusteczki na co dzień a do używania w razie potrzeby. Dodatkowo przeraża mnie ich cena 15 zł / 20 małych chusteczek ? Kupiłam je za 6 zł bo miały krótki termin, nie wiedziałam, że one kosztują dużo więcej. Nie wiem czy do nich wrócę, może na dobrej promocji.

Jak już pisałam w poście o mojej jesiennej pielęgnacji jestem zachwycona kremem z Clareny. Cudny jest ! Pięknie pachnie , cudownie nawilża i ma krótki okres ważności co jest zarówno plusem i minusem . Będę zmuszona używać swoich po terminie który kończy się 05.11 , bo dopiero niedawno dostałam dwa pudełka Naturalnie Piękna.

Serum z JMO nie ujeło mnie za serducho, jest dobre ale na pewno nie warte swojej ceny, można znaleść lepsze w niższej cenie. 

Peeling z Sylveco niestety jest dla mnie trochę za mocny, ograniczam go do używania raz w tygodniu. Alumina w składzie to nie aluminium ! To korund, nie szkodliwy.

Na dole posta znajdziecie składy, jedynie mogłabym się przyczepić do Phenoxyethanolu. Jest on w wielu kosmetykach naturalnych ale podobno jest szkodliwy, jeśli mogę to go unikam. Reszta składów jest naprawdę bardzo przyjemna. 



Krem pod oczy : Aqua (Woda), Aloe Barbadensis (Aloes) Leaf Juice*, Cetearyl Alcohol & Polysorbate 60, Palm Free Vegetable Glycerin (Roślinna Gliceryna - Bez Oleju Palmowego), Helianthus Annuus (Słonecznik) Seed Oil*, Olea Europaea (Oliwka) Oil*, Cocos Nucifera (Kokos) Oil*, Butyrospermum Parkii (Masło Shea) Butter*, Prunus Armeniaca (Morela) Kernel Oil*, Zinc Oxide, Silk Peptide Protein, Ascorbic Acid (Witamina C), Sodium Hyaluronate, Palm Stearic Acid, Xanthan Gum, Triticum Vulgare (Pszenica) Germ Oil*, Argania (Argan) Oil, Camellia Sinensis Leaf (Ekstrakt Z Zielonej Herbaty) Extract*, Passiflora Edulis (Marakuja) Extract*, Tocopherol (Witamina E), Arnica (Arnika) Oil, Ficus Carica (Figowiec Pospolity) Leaf Extract*, Vaccinium Myrtillus (Borówka Czarna) Extract*, Rubus Idaeus (Wyciąg Z Maliny) Extract*, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin   *z upraw organicznych

Maseczka do twarzy : Aqua (Woda), Dead Sea Mineral (Minerały z Morza Martwego) Mud, Palm Free Vegetable Glycerin (Roślinna Gliceryna - Bez Oleju Palmowego), Cetearyl Alcohol & Polysorbate 60, Helianthus Annuus (Słonecznik)*, Olea Europaea (Oliwka) Oil*, Prunus Armeniaca (Morela) Kernel Oil*, Cocos Nucifera (Kokos) Oil*, Butyrospermum Parkii (Masło Shea) Butter*, Palm Stearic Acid, Ascorbic Acid (Witamina C), Sodium Hyaluronate, Zinc Oxide, Silk Peptide Protein, Tocopherol (Witamina E), Xanthan Gum, Hibiscus Sabdariffa (Ketmia Szczawiowa) Flower Extract*, Oryza Sativa (Ryż) Bran Oil*, Citrus Grandis (Pomarańcza Olbrzymia) Extract*, Centella Asiatica (Wąkrota Azjatycka) Extract*, Pyrus Malus (Jabłko) Fruit Extract*, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin   *z upraw organicznych

Serum JMO : Aloe barbadensis (aloe vera) leaf juice, helianthus annuus (sunflower) seed oil, glycerin, rosa damascena (rose) flower water, cocoglucoside, coconut alcohol, leuconostoc/radish root ferment filtrate, borago officinalis (borage) seed oil, oryza sativa (rice) extract, camellia sinensis (green tea) leaf extract, spirulina platensis (algae) extract, butyrospermum parkii (shea) nut butter, rosmarinus officinalis (rosemary) leaf extract, cananga odorata (ylang ylang) flower oil, rosa damascena (rose) flower oil, anthemis nobilis (chamomile) flower oil, boswellia carterii (frankinscense) resin extract, sclerotium gum, xanthan gum, potassium sorbate, linalool, geraniol

Tonik Sylveco : Aqua, Hibiscus Rosa-Sinensis Flower Extract, Glycerin, Xylitol, Panthenol, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Coco-Glucoside, Benzyl Alcohol, Xanthan Gum, Phytic Acid, Dehydroacetic Acid.

Clarena krem : KLIK , wszystko jest świetnie opisane.

Chusteczki : Woda, Srebro.

Peeling Sylveco : Aqua, Alumina, Glycine Soya Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Glycerin, Caprylic/Capric Trigliceryde, Glyceryl Stearate, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Vitis Vinifera Seed Oil, Equisetum Arvense Extract, Cera Alba, Cetyl Alcohol, Benzyl Alcohol, Xanthan Gum, Dehydroacetic Acid, Melaleuca Alternifolia Leaf Oil.

You May Also Like

0 komentarze