Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Instabook - pomysł na prezent

by - 20:06:00


Gdy tylko dostałam propozycję współpracy z Instabook bardzo się ucieszyłam, widziałam je na wielu blogach i całkowicie skradły mi serce, chciałam mieć swój własny. Postanowiłam pokazać wam swój, strona po stronie. Wybrałam do niego swoje zdjęcia z instagrama oraz parę cytatów, które bardzo lubię. Mam nadzieję, że całość wam się spodoba :)

Możecie tam wrzucić zdjęcia jakie tylko chcecie, nie tylko z instagrama. Zbliżają się święta, więc możecie komuś go sprezentować, to bardzo orginalny pomysł na prezent.

Co tu więcej pisać ? Oglądajcie i oceniajcie ! 

Dodatkowo kod rabatowy - 15 % na wasz instabook : mylovelyfuschia












You May Also Like

0 komentarze