Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Nowości z ostatnich miesięcy.. Luty/Marzec/Kwiecień

by - 11:51:00


Najpierw PuroBio z Ecco Verde i Prostego Składu, część już nawet ma swoją recenzję a druga część doczeka się jej już niedługo. Świetne kosmetyki, przystępne cenowo i chciałabym spróbować ich więcej, ale z czasem dokupię jeszcze troszkę.


Kolejne cudeńka z Ecco Verde. Uoga Uoga ma świetny cień, który może być używany do brwi a mianowicie Fuzzy Bear. Antos to nowa marka na EV, ale przystępna cenowo, więc skusiłam się na krem do twarzy i szminkę, bo zaciekawiły mnie ich składy.




Tutaj wkracza już NaturePolis ze swoimi cudeńkami, bo Orientana chwyciła mnie za serducho, to są rewelacyjne kosmetyki, czekam na chwilę aż otworzę kremy ze ślimakiem.





Zakupy z SuperPharm, bo jakby to tak było abym po pracy nic nie kupiła. Była świetna promocja na Bielendę, bo aż -50%! Wymieniłam punkty Lifestyle na zniżkę na peelingi kawowe a kremy Haushki brałam na rozbiórkę. 




No i oczywiście Rossmann, chociaż ostatnio w Rossmannie kupiłam bardzo mało.




No i Natura, Empik ( gazeta z dwoma kosmetykami Vianka ) a niżej Blisko Natury i drogeria Pigment. W pigmencie dają pyszne cuksy do zamówień!



Ekocuda w tym roku skromne, bo kupiłam tylko te cztery kosmetyki.















You May Also Like

0 komentarze