Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Krem pod oczy Kivvi - mój ideał..

by - 03:36:00


Jakiś czas temu dostałam próbkę tego oto kremu pod oczy i zakochałam się, cudo! Niestety drogie to cudo, bo kosztuje około stu złotych za jedyne 15 ml, więc naprawdę sporo. Czy ten skład jest wart takiej ceny? Niekoniecznie, bo początek to same tanie składniki. Niestety bardzo spodobało mi się jego działanie, więc musiałam przeboleć jego cenę i niestety, ale do niego wrócę. Krem ma certyfikat Ecocert co jest dodatkowym plusem. Opakowanie air-less w kremie pod oczy jest  bardzo wygodne, bo wystarczy delikatnie nacisnąć aby wydobyć kropelkę kremu, która starcza na jedno oko. Z tubkami czasem mam ten problem, że wybieram zbyt dużo a tu idealnie co zwiększa jego wydajność.

Jak działa ten krem? 

Wiecie zapewne, że nie mam zbyt wielu problemów ze skórą pod oczami, więc cudów nie zauważyłam, ale lekko spłyca zmarszczki. Moje zmarszczki były niewielkie, płytkie, ale zmniejszyły się około połowę. Moim zdaniem to naprawdę rewelacyjny wynik. Skóra wokół oczu jest rozświetlona, ożywiona i wypoczęta. Krem jest niesamowicie nawilżający i odżywczy a na taki nie wygląda. Po nałożeniu wchłania się wręcz ekspresowo, więc nadaje się również pod makijaż. Krem kupiłam na wspólne zakupy, miałam 5 ml tego kremu i to 5 ml starcza naprawdę na ogrom czasu. Sprawdziłam od kiedy go używam i używam go od lutego a jeszcze troszkę mi go zostało, więc wydajność jest cudowna. No cóż, przy takiej cenie musi być wydajny, inaczej niechętnie bym do niego wracała. W składzie znajdziemy wiele olei, które mają działanie przeciwzmarszczkowe a także koenzym Q10, witaminę A czy witaminę C, które również działają przeciwzmarszczkowo. To bomba witaminowa i antyoksydacyjna, połączenie wszystkiego co najlepsze. 


W składzie znajdziemy..

Ogrom ekstraktów roślinnych i świetnych olei, ale z tego znana jest ta marka. Dla mnie skład jest wręcz idealny, same dobroci. Znajdziemy tu ciekawe, mało spotykane ekstrakty roślinne. 

Aqua ( woda ), Cocos nucifera oil ( olej kokosowy ), Glycerin ( gliceryna ), Aloe barbadensis leaf extract* ( ekstrakt z aloesu ), Cetearyl olivate and Sorbitan olivate ( emulgator ), Caprylic/capric triglycerides ( frakcjowany olej kokosowy ), Olive squalane ( emolient ), Punica granatum oil* ( olej z granatu ), Tocopherol ( witamina E ), Triticum vulgare germ oil* ( olej z kiełków pszenicy ), Actinidia chinensis seed oil* ( olej z pestek kiwi ), Vaccinium macrocarpon seed oil* ( olej z nasion żurawiny ), Titanium dioxide ( dwutlenek tytanu ), L.Ascorbic acid ( witamina C ), Cannabis sativa seed oil* ( olej konopny ), Cucumis sativus oil* ( olej z ogórka ), Oenothera biennis oil* ( olej z wiesiołka ), Rosa rubiginosa seed oil* ( olej z nasion róży ), Plantago major extract* ( ekstrakt z babki ), Rosa damascena flower extract* ( ekstakt z róży ), Xanthan gum ( zagęstnik ), Stearic acid ( emolient ), Rubus idaeus seed oil* ( olej z nasion malin ), Ribes nigrum seed oil* ( olej z czarnej porzeczki ), Viola tricolor extract* ( wyciąg z fiołka ), Matricaria recutita flower extract* ( ekstrakt  z rumianku ), Coenzyme Q10 ( koenzym Q10 ), Acidum citricum ( kwas cytrynowy ), Angelica archangelica extract* ( ekstrakt z dzięgla ), Betula alba extract* ( ekstrakt z brzozy ), Vaccinium myrtillus extract* ( ekstrakt z borówki ), Calendula officinalis extract* ( ekstrakt z nagietka ), Panax quinquefolius root extract* ( ekstrakt z żeń-szenia), Equisetum hyemale extract* ( ekstrakt ze skrzypu ), Sambucus nigra extract* ( ekstrakt z kwiatu czarnego bzu ), Passiflora incarnata extract* ( ekstrakt z kwiatów mącznicy ), Fucus vesiculosus extract* ( ekstrakt z morszczynu pęcherzykowatego ), Retinyl palmitate ( witamina A ), Rosmarinus officinalis extract* ( ekstrakt z rozmarynu ), Melissa officinalis extract* ( ekstrakt z rozmarynu ), Lamium album extract* ( wyciąg z jasnoty białej ), Hypericum perforatum extract* ( wyciąg z dziurawca ), Aroma ( naturalne substancje zapachowe ), Sodium anisate*, Sodium levulinate* ( konserwanty ), Salvia officinalis extract* ( ekstrakt z szałwii ), Achillea millefolium extract* ( wyciąg z krwawnika ).

You May Also Like

0 komentarze