Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Yves Rocher tonik-mleczko z rumiankiem to ciekawy kosmetyk..

by - 11:18:00


Kiedyś kochałam tą markę i często z niej zamawiałam, ale na jakiś czas przestałam. Powoli do niej wracam i skusiłam się na ciekawy kosmetyk, który miał być mleczkiem i tonikiem w jednym. Kosztuje bez promocji 29,90 zł za 200 ml, ale ten kto zna YR, wie, że często mają dobre promocje. PAO tego kosmetyku to aż 6 miesięcy, więc spokojnie zdążycie zużyć to mleczko, ale ostrzegam jest bardzo wydajne. Opakowanie jest oczywiście z plastiku PET, czyli takiego, którego nie powinniśmy używać ponownie.

Jak go używam i co w nim lubię?

Nie używam go jako toniku a jedynie do demakijażu, bardzo pasuje mi jego lekka, żelowa konsystencja. Bardzo fajnie spisuje się gdy jest lekko zimny, cudownie odświeża. Spodziewałam się w konsystencji czegoś bardziej podobnego do mleczka, gęstego i kremowego, ale ta konsystencja jest o niebo lepsza. To mleczko świetnie zmywa makijaż, nawet oczu a co najważniejsze nie podrażnia i jest niesamowicie delikatne. Ten kosmetyk ma piękny, delikatny zapach, ale liczyłam na coś bardziej kwiatowego. Niestety reszta serii z tych kosmetyków nie ma akceptowalnych składów z tego co pamiętam. Ciężko zapamiętać wszystkie, ale widziałam w kremie do twarzy m.in. parafinę a w żelu do mycia twarzy o ile dobrze pamiętam SLES, czyli zbyt silny środek myjący do twarzy.

Czy mógłby być dobrym tonikiem?

Myślę, że tak,bo poza działaniem tonizującym ma fajne działanie okluzyjne. Jego konsystencja również nie przeszkadza w pełnieniu tej funkcji, ale ciekawa jestem wartości pH tego kosmetyku.

A zerknijmy na skład..

Całkiem porządny aczkolwiek mało bogaty. Ma on jednak tylko zmywać makijaż, więc na tym się skupiam.Mamy tu emulgator, który świetnie emulguje i zmywa brud z twarzy. Kosmetyk opiera się głównie na rumianku, głównie na hydrolacie i ekstrakcie z rumianku a dodatkowo znajdziemy tu oleje a dokładniej rzepakowy i makadamia. 



Aqua ( woda ), Methylpropanediol ( rozpuszczalnik substancji aktywnych ), Chamomilla Recutita Flower Water ( hydrolat z rumianku ), Brassica Camptestris Seed Oil ( olej z nasion rzepaku ), Peg-7 Glyceryl Cocoate ( emulgator ), Acrylates/Vinyl Isodecanoate Crosspolymer ( polimer, zostawia warstwę ochronną ), Parfum ( substancje zapachowe ), Sorbic Acid ( konserwant ), Macadamia Integriflora Seed Oil ( olej makadamia ), Sodium Hydroxide ( regulator pH ), Xantan Gum ( zagęstnik ), Tetrasodium EDTA ( chelator ), Chamomilla Recutita Flower Extract ( ekstrakt z rumianku ), Sodium Benzoate ( konserwant ), Benzyl Alcohol ( konserwant ), Linalool ( składnik zapachowy ), Citric Acid, Potassium Sorbate ( konserwanty ), Isoeugenol ( składnik zapachowy ).

You May Also Like

0 komentarze