Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Kuleczki rozświetlające Couleur Caramel kontra Guerlain, kto wygra?

by - 13:48:00


Opakowanie i cena...

O meteorytach już pisałam, że nie są zupełnie warte swojej ceny aczkolwiek mają piękne opakowania, dużo ładniejsze i trwalsze niż CC natomiast jeśli ktoś lubi ekologiczne opakowania czy interesuje się Zero Waste takie opakowanie będzie ogromnym plusem. Ja kuleczki od CC przesypałam do starego opakowania po meteorytach, bo lepiej się prezentuje. Meteoryty to koszt 259 zł / 25 g ( 10,36 zł za 1 g ) kontra CC cena 99.50 zł / 19g ( 5,24 zł za 1 g ) czyli naturalne kuleczki z dobrym składem i certyfikatami są.. połowę tańsze! Mówię tu o cenie oryginalnych meteorytów a nie podróbkach z Allegro czy Aliexpress ( chociaż te z Allegro też lecą z Aliexpress ). Swoje kuleczki CC mam ze sklepu Bioecolife.


Pierwsze wrażenia..

Miałam już meteoryty o podobnej wadze ( bo co to jest te 6 g ) i gdy dostałam w swoje łapki pudełko CC pomyślałam " jejku jakie to malutkie", wtedy doszło do mnie jak optycznie powiększa objętość pudru Guerlain a przecież większość ludzi jest wzrokowcami. W Pudełku Guerlain praktycznie połowa jest pusta ( nie sugerujcie się moimi resztkami ) i to miejsce zajmuje gąbeczka. Niestety meteoryty pachną przepięknie a CC nie pachną wcale. Ja lubię jak coś pachnie ładnie, ale przy kolorówce nie jest to dla mnie aż tak istotne aczkolwiek alergik może być zachwycony. Wszystko ma swoje wady i zalety. 


Działanie, czy są do siebie podobne?

Kolory mają bardzo podobne, wręcz identyczne, ale ciężko było mi to uchwycić na zdjęciach gdyż moje kulki CC uległy w transporcie wypadkowi i jakaś ciemna kuleczka pokruszyła się tak, że obtoczyła swoim kolorem inne. Powolutku dopiero nabierają normalnych kolorów. Działanie zdecydowanie lepsze ma CC, bo daje efekt satynowego blasku a nie brokatowego jak meteoryty. Kuleczki CC mają drobniej zmielony brokat/pyłek i dużo lepiej wyglądają na twarzy. Jeśli miałabym wrócić do tylko jednych z tych kulek zdecydowanie byłyby to kulki od CC. Kuleczki rozświetlające od CC dodatkowo mają certyfikaty m.in. Cosmebio, FSC, PEFC czy Ecocert a to moim zdaniem ma ogromne znacznie dla mnie jak i dla innych osób.

A co ze składami?

Skład meteorytów: Synthetic Fluorphlogopite  ( mika syntetyczna ), TalcNylon-12 ( polimer, plastik ), Distarch Phosphate ( zagęstnik ), Magnesium Myristate ( zagęstnik ), Magnesium Carbonate ( zagęstnik ), Hydrated Silica ( zagęstnik ), Triticum Vulgare ( skrobia pszenicza ), Pentylene Glycol ( humektant ropopochodny ), Polymethylsilsesquioxane ( mikrosfery silikonowe ), Aluminum Hydroxide ( zagęstnik ), Parfum ( substancje zapachowe ), Sodium Dehydroacetate ( konserwant ), Glyceryl Stearate, Caprylyl Glycol ( emolienty ), Sorbic Acid ( konserwant ), Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Benzoate, Linalool, Benzyl Alcohol ( składniki zapachowe ), Diamond Powder ( puder diamentowy ), Limonene, Cinnamyl Alcohol ( składniki zapachowe ), Tocopherol ( witamina E ), BHT ( konserwant ) [+/- Mica, CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (Iron Oxides), CI 77007 (Ultramarines), CI 73360 (Red 30 Lake), CI 77288 (Chromium Oxide Greens), CI 77289 (Chromium Hydroxide Green), CI 15850 ( Red 6, Red 7 Lake), CI 15985 (Yellow 6 Lake), CI 19140 (Yelloe 5 Lake), CI 424090 (Blue 1 Lake), CI 45410 (Red Oxychloride), CI 77510 (Ferric Ferrocyanide), CI 77742 (Manganese Violet) - barwniki i pigmenty

Skład kulek CC: Mica ( pigmenty ), Zea Mays Starch* ( skrobia kukurydziana ), Squalane ( emolient ), Zinc Stearate ( stearynian cynku ), Tocopherol ( witamina E ), Glyceryl Caprylate ( emolient ), Macadamia Ternifolia Seed Oil* ( olej makadamia ), Butyrospermum Parkii Butter* ( masło shea ), Prunus Armeniaca Kernel Oil* ( olej z pestek moreli ), Persea Gratissima Oil* ( olej awokado ), Silica ( krzzemionka ), Pongamia Glabra Seed Oil ( olejek karanja ). [+/– Może zawierać: CI 77891 ( dwutlenek tytanu ), CI 77491, CI 77492 ( tlenki żelaza ), CI 77742, CI 77499 ( tlenek żelaza ), CI 75470 ( karmin ), CI 77007 ( ultramaryna ), CI 77288, CI 77289, CI 77861 ( tlenek cyny )] / CI to różne naturalne pigmenty.



You May Also Like

0 komentarze