Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Dzika Figa, cudowne serum olejowe z wit.C !

by - 08:00:00


Serum jest dosyć drogie, bo kosztuje 139zł za 30ml, jednak bazuje na drogim oleju z opuncji, więc cena musi być wysoka. Spokojnie, nie martwcie się, że to ogromny wydatek na któtko, bo serum starczy Wam naprawdę na baaardzo długo. Wystarczy kropelka lub dwie aby pokryć nim całą twarz. 

A co z działaniem?

Serum ma właściwości wygładzające i regenerujące a dodatkowo wspomaga nawilżanie poprzez okluzję jaką stwarza. Olej z opuncji znany jest jako "naturalny botox", ale czy słusznie? Moim zdaniem owszem. To serum sprawia, że rano moja skóra jest niesamowicie gładka i rozświetlona, zakochałam się w jego działaniu. Zauważyłam także, że wspomaga gojenie niedoskonałości, bardzo szybko moja cera wróciła do normy po wysypie hormonalnym. Na pewno sięgnę po kolejną butelkę, ale szkoda, że nie ma mniejszych pojemności. Wolę kupować mniej i mieć świeże porcje. To serum sprawdzi się rewelacyjnie do każdego typu cery a szczególnie suchej, naczynkowej, z przebarwieniami czy trądzikowej ponieważ mamy tu masę wit.C, składników antybakteryjnych, łagodzących czy wzmacniających naczynka. Oczywiście to serum wykazuje również działanie silnie przeciwstarzeniowe, więc jest idealnym kosmetykiem do zapobiegania zmarszczkom. Pamiętajmy, że jest to serum olejowe, więc musimy nałożyć pod nie humektanty ( coś co zwiąże wodę w naskórku ) np. kwas hialuronowy czy aloes i dobrze jest nakładać wszystko na zwilżoną skórę lub popsikać ją hydrolatem przed nałożeniem kosmetyków. Serum najlepiej nakładać na noc, bo to w nocy skóra czerpie najwięcej z kosmetyków pielęgnacyjnych. To serum bardzo przypomina mi serum rozświetlające z Iossi, więc jeśli ono się Wam sprawdziło to i to się sprawdzi.

Jednak mam dwa małe ale...

...zapach! Jest specyficzny, mi się zupełnie nie podoba, więc dodałam jeszcze olejek eteryczny z lawendy, bo używanie go nie sprawiało mi zapachowej przyjemności a ja lubię jak coś pachnie. Mimo to uważam, że serum zasługuje na polecenie, bo jego działanie jest rewelacyjne.  A drugie? Etykietka, która brzydko się odkleja. No, ale to łatwo dopracować i zupełnie nie przeszkadza w użytkowaniu tego kosmetyku.


Skład:

Opuntia Ficus-Indica Seed Oil ( olej z opuncji figowej ), Pinus Sibirica Seed Oil ( olejek cedrowy ), Rosa Canina Fruit Oil ( olej z dzikiej róży ), Camelina Sativa Seed Oil ( olej z lnianki ), Tocopherol ( witamina E ), Tetrahexyldecyl Ascorbate ( olejowa forma wit.C ), Rosa Canina Fruit Extract ( ekstrakt z dzikiej róży ), Helianthus Annus Seed Oil ( olej słonecznikowy ), Rosmarinus Officinalis Leaf Extract ( ekstrakt z rozmarynu ).

You May Also Like

0 komentarze