Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Kringle Candle watercolors pachnie niczym znane perfumy, które?

by - 18:53:00

 

Watercolors.. czy to pastelowa delikatność?

Wosk kosztuje 12 zł / 40g i jest podzielony na 5 kawałków, które łatwo oddzielić. Starczy na 5-10 użyć, zależy jak intensywnie ma być i jak duża jest przestrzeń. Ja palę jeden kawałek kilka razy aż zapach się skończy, więc starcza mi na dłużej. Przeczytałam nuty tego wosku a drzewo sandałowe i piżmo to zapachy, które naprawdę lubię i to właśnie one skusiły mnie na zakup tego wosku. Jak jest podczas palenia tego wosku, co mi przypomina ten zapach? 


  • Wosk marki Kringle Candle o bogatym połączeniu kwiatowych nut ze słodkimi, owocowymi akcentami, zrównoważonych zapachem drzewa sandałowego i piżma.


Pierwsze wrażenie podczas zapalenia tego wosku to słodycz, cukierki, ale chwilę potem skojarzyłam sobie, że coś mi przypomina, znałam ten zapach. Kiedyś bardzo lubiłam perfumy Flowerparty z Yves Rocher i to właśnie ten zapach przyszedł mi do głowy, ale są jeszcze jedne perfumy, które pachną podobnie a mianowicie Dot Marc Jacobs. Jest słodko ale nie mdło, chociaż spodziewałam się tu czegoś innego to zapachem jestem oczarowana i na pewno skuszę się kiedyś na świecę o tym zapachu. 

UWAGA !

Woski parafinowe palimy przy otwartym oknie a te takie są, tak samo Yankee Candle. Jeśli szukasz wosku sojowego to będzie to m.in. WoodWick czy Osheri.



Sklep internetowy Goodies.pl

You May Also Like

0 komentarze