Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Moja ulubiona biżuteria, większość to.. Aliexpress!

by - 13:30:00


To co pokazuje to praktycznie wszystko co mam z biżuterii, jest jeszcze tylko kilka par kolczyków takich malutkich, bo mam kilka takich samych par i kilka dużych naszyjniów, bo wolę naszyjnik do czarnej, prostej bluzki niż jakieś wymyślne ciuchy. Więszkość mam z Aliexpress i tam podam linki do rzeczy, które odszukłam a sporo znajduję w Outlecie za grosze, więc do tych linków nie będzie. 


Zegarki mam dwa, ale tylko ten nosze cały czas. Gdy tylko zobaczyłam ten zegarek na Aliexpress wiedziałam, że musi być mój. Podobnie miałam z branzoletką, bo zobaczyłam ją w recenzji na facebooku i serce zabiło mi mocniej, kupiłam i nie żałuję. Noszę ten duet praktycznie za każdym razem.

Branzoletka z sercem LINK / Zegarek LINK


Uwielbiam takie proste a zarazem rockowe dodatki. Ten kto mnie widział wie, że ubieram się baaardzo rockowo.

Naszyjnik z kamieniem LINK / Serduszka LINK


Oba noszę od dłuższego czasu i mimo, że nie są ze złota czy srebra to nie ścierają się i nadal wyglądają idealnie. Swoje kupowałam za grosze, teraz są odrobinkę droższe.

Złoty LINK  / Srebrny LINK


Ten pierścionek to zdecydowanie mój największy ulubieniec, bo to pamiątka rodzinna. Dostałam go od swojej babci a z tego co wiem ona ma go po swojej, ale tego nie jestem pewna.


Takie maluchy z Aliexpress, ale nie mogłam wyszukać linku.


To wszystko jest również z Aliexpress i kosztowało grosze, ale linki są już nieaktywne.


Gotycki LINK / Budda LINK

You May Also Like

0 komentarze