Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ciekawe i tanie dodatki do domu z ostatnich miesięcy..

by - 08:00:00


Nie jestem osobą, która lubi dużo wydawać na dodatki do domu. Zazwyczaj szukam okazji, promocji i naprawdę mało kiedy kupuję coś bez promocji. Oczywiście jest jeszcze Aliexpress, ale tam typowo domowych rzeczy raczej nie kupuję. Udało mi się upolować trochę ciekawych dekoracji do domu a dokładniej do mojego pokoju.

  • Srebrnego kota znalazłam w Kik-u i zapłaciłam za niego jedynie 4 złote o ile dobrze pamiętam. Bardzo często mają tam srebrne figurki różnej wielkości za grosze, teraz widziałam renifery. Renifery fajna sprawa, ale staram się nie kupować już dekoracji sezonowych.
  • Różowe puszki są z Pepco, bo kto nie lubi Pepco? Mała kosztowała 4,99 zł a duża 6,99 zł, więc nie są to naprawdę duże sumy. Widziałam teraz podobne, ale z bardziej jesiennymi motywami a dokładniej zielonych liści.
  • Kosmetyczkę znalazłam w beGlossy i idealnie wpasowała się w moją toaletkę.
  • Dwa ptaszki kupiłam jakiś czas temu na wyprzedaży w Home&You i zapłaciłam za oba około 10 złotych, ale nie jestem pewna ile dokładnie, bo było to dosyć dawno.
  • Słoiczki z serduszkami są z Biedronki i kosztowały mnie grosze, z tego co pamiętam za jeden zapłaciłam 2-3 złotych, bo kupowałam większość na wyprzedaży.



Biedronka to miejsce w którym kupuję najczęściej i często na wyprzedażach, tak było i w tym przypadku. Gwiazdę kupiłam za około 15 złotych a początkowo kosztowała 39,90 zł jak dobrze pamiętam. Kwiaty a dokładniej sztuczne sukulenty kupiłam za kilka złotych ( około 6 złotych mały i 9 złotych duży ) i są to jedne z nielicznych sztucznych kwiatów, które naprawdę mi się podobają. Czyż nie są fotogeniczne?



Powoli zbieram złote pędzle, bo poza swoją funkcją są również cudowną dekoracją. Wszystkie moje złote pędzle są z Aliexpress i w postach o Ali znajdziecie do nich linki. Koszt pędzli to od 1-2 $ za sztukę lub zestaw. Tanio, prawda ? Pojemniczek był doniczką, którą kupiłam razem z kwiatem w Biedronce, ale cóż.. nie mam ręki do kwiatów, więc teraz kupuję już tylko kaktusy.


Kocham kubki, ale do tej pory miałam tylko jeden swój, więc skusiłam się na drugi. Mam twa takie same kubki, ale jeden jest srebrny. Kubki są cudowne, bo ogromnie pojemne i wytrzymałe. Srebrny kubek mam już rok lub dwa lata i wygląda na nowy. Kubki oczywiście są z Home&You i kosztują po 29 złotych za sztukę.

No właśnie apropo mojego braku ręki do kwiatów i kaktusów oto moja dwa ostatnie nabytki, oczywiście z Biedronki a doniczka do ich jest z Ikea i kosztowała około 20 złotych. Doniczkę kupiłam najpierw, bo była ładna i idealna dla mnie, ale nie miałam co z nią zrobić. Teraz trzymam w niej te oto dwa "kwiatki" i tak już zostanie, pasują do siebie idealnie.

Na początek to tyle, ale już szukam nowych drobiazgów, które warto pokazać. Mam nadzieję, że takie serie spodobają się Wam.


You May Also Like

0 komentarze