Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Zużycia kwietnia..

by - 16:00:00



Pierwszym kosmetykiem jest płyn dwufazowy do demakijażu, który robię sama. Uwielbiam go i lepszego nie miałam. Niedługo podam wam kilka przepisów na płyny dwufazowe.


Kosmetyki drogeryjne z całkiem fajnymi składami. Płyn micelarny bardzo polubiłam i pięknie pachniał, na pewno do niego wrócę i kupię coś z tej firmy. Planuję napisać post o tych kosmetykach, bo składowo są tego warte, ale najpierw muszę je kupić i zużyć.


Cudowny krem i dosyć niedrogi, ale co ja będę się o nim rozpisywać. Wszystko co ważne napisałam o nim w recenzji ( KLIK ). Bardzo chętnie wrócę do tego kremu.


Najlepszy krem na odparzenia dla dzieci, warto go kupić. Tu ( KLIK ) recenzja o nim i drugim, które moim zdaniem są najlepsze na odparzenia.


Świetny wosk o zapachu majowego bzu, chętnie do niego wrócę, ale łapcie recenzje ( KLIK ).


W końcu wykończyłam tego śmierdziela z Avonu i nic więcej od nich nie kupię.


Cudowny podkład mineralny na oleju babassu ( RECENZJA ). Żałuję, że już mi się skończył, bo był idealny. Świetna opcja dla osób, które nie lubią sypkich minerałów.



Świetny żel o prostym składzie i przyjaznej cenie, używałam go głównie do kąpieli córki.


Ten żel był całkiem fajny, miał prosty i łagodny skład, więc używałam go razem z córką. Zapach miał straszny, apteczny i pachniał jak syrop malinowy. Marzyłam o świeżej malinie a tu takie rozczarowanie..


Całkiem fajna maseczka, ale raczej do niej nie wrócę. Była dobra, ale nie zachwyciła mnie na tyle aby kupić ją ponownie, znam lepsze.


Kwiatek do kąpieli mnie rozczarował, tak samo kosmetyk z Bentona. Reszta próbek była bardzo, bardzo fajna i chciałabym więcej. Cynamon dodaję do peelingów, więc wrzucam do denka. Szampon Equilibra jest moim hitem.


Bardzo lubię te mydła, moje dłonie również. Ten zapach nie odpowiada mi do końca, waniliowe jest moim zdaniem dużo lepsze. 


Najlepszy tonik nawilżający jaki miałam, chętnie do niego wrócę i jeszcze o nim napiszę.


Uwielbiam ten peeling enzymatyczny, jest bardzo tani i działa rewelacyjnie. Pachnie i wygląda jak jogurt morelowy. Koniecznie muszę o nim napisać jak tylko kupię kolejną tubkę.


Jeden z lepszych, jak nie najlepszy olejek do ciała jaki miałam. Chcecie wiedzieć więcej ? Zapraszam do recenzji ( KLIK ). 


Uwielbiam to serum silikonowe za prosty skład i rewelacyjne działanie. Będę do niego chętnie wracać. Dodatkowo jest bardzo tanie i łatwo je kupić, bo jest praktycznie wszędzie.


Dosyć droga odżywka z przeciętym składem ( głównie alkohole tłuszczowe ). Moje włosy lubią takie składy, więc byłam zadowolona, ale nie zapłaciłabym za nią aż tyle, wolę Alterrę.


Tanie peelingi z dobrym składem, które lubię. Będę do nich wracać, ale ta wersja średnio mi się podobała. Wolę peelingi cukrowe i owocowe. 

You May Also Like

0 komentarze