Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Wosk dla wielbicieli majowego bzu. Kringle Candle Fresh Lilac.

by - 18:00:00



Wracam z woskami, mam nadzieję, że co jakiś czas będzie tu nowy wosk to opisania. Zimą przy małym dziecku wosków nie paliłam, bo parafinowe woski najlepiej palić przy otwartym oknie. Nie powinno się tego wdychać a szczególnie nie powinno wdychać tego małe dziecko. 

Ile kosztuje i na ile starcza taki wosk ?

Wosk kupiłam dawno temu na goodies za 12 złotych za 40 g. Wosk jest podzielony za 5 części i zdecydowanie łatwiej go dozować i przechowywać niż Yanee Candle. Wosk starczy nam na 5 lub 10 użyć, bo jest naprawdę mocny. Małe pokoje powinny podzielić jeden kawałek jeszcze na pół aby zapach był mniej intensywny i bardziej przypominał bez. Jeśli damy go więcej będzie strasznie drażniący i nie będzie to piękny bez, tu liczy się umiar.


Czy pachnie naprawdę jak bez ?

Do prawdziwego bzu mu daleko, ale jest to najlepiej odwzorowany zapach jaki wąchałam ( poza perfumami Pur Desir z Yves Rocher, które wycofali :/ ). Jest intensywny, więc aby dobrze odwzorować zapach bzu najlepiej dać go mniej i używać go przy świeżym powietrzu. Wtedy najbardziej przypomina majowy bez. Uwielbiam zapach bzu i ciężko znaleźć coś co tak pachnie, będę do niego wracać.


Sklep internetowy Goodies.pl

You May Also Like

0 komentarze