Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Kringle Candle Peony

by - 18:33:00




Ile kosztuje i na ile starcza ?

Wosk kosztuje 12 zł / 40g i jest podzielony na 5 kawałków, które łatwo oddzielić. Starczy na 5-10 użyć, zależy jak intensynie ma być i jak duża jest przestrzeń. Ja palę jeden kawałek kilka razy aż zapach się skończy, więc starcza mi na dłużej.


Czy to naprawdę piwonia ?

Piwonia to kwiat, który kocham. Ciężko znaleść coś co pachnie bardzo podobnie i niestety tu też nie jest to czysta piwonia, ale zapach bardzo mi się podoba, bo jest bardzo delikatny, kwiatowy a zarazem intensywny i niewiele go trzeba aby wypełnić zapachem cały mój pokój a przy okazji całą górę domu ( kilka pokoi ). Bardzo się z nim polubiłam, ciężko go nie polubić. Wielbiele kwiatowych i delikatnych zapachów będą zachwyceni.

Pamiętaj !

Woski parafinowe palimy przy otwartym oknie a te takie są, tak samo Yankee Candle. Jeśli szukasz wosku sojowego to będzie to WoodWick.


Sklep internetowy Goodies.pl

You May Also Like

0 komentarze