Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Alterra ampułki z orchideą

by - 21:12:00



Ile kosztują ?

Ampułki kosztują 3,99 euro, jest to kuracja na pięć dni, nie pamiętam ile kosztowały u nas, ale kupowałam je w cenie na do widzenia, teraz ich już nie ma w naszych Rossmannach. Jedyna opcja zakupu tych ampułek to niemieckie Rossmanny.


Kilka ważnych słów o marce :

Alterra dba o wszystko od opakowania po skład. Opakowania produkowane są z poszanowaniem środowiska, posiadają certyfikat FSC. Kosmetyk posiada również certyfikat Nature, więc olej sojowy, który tu mamy nie jest GMO. Te opakowanie z jednej strony jest super, bo szkło i papier łatwo poddać recyklingowi, ale z drugiej strony kawałki szkła musiałam zbierać z ręki gdy źle otworzyłam ampułkę. Ja nie przepadam za ampułkami, bo potrafię się nimi skaleczyć.

Co o nich myślę ?

Bardzo się z nimi polubiłam, zostawiają skórę nawilżoną i promienną. Takich kosmetyków najlepiej używać na noc aby wzmocnić ich działanie. Idealne jako serum pod krem, podkręca jego działanie. Podczas pięciodniowej kuracji moja skóra była w fantastycznej kondycji, ale ciężko mi powiedzieć jak bardzo wpłynęło to na nią długotrwale. To fajna opcja gdy nasza cera ma gorsze dni i potrzebujemy dać jej odżywczego kopa. Ampułki zawierają większą ilość ekstraktów niż kremy, można je bardziej porównać do serum. Wiele z was zapewne wie jak działają esencje i jaką zostawiają skórę po ich nałożeniu, tu jest właśnie tak. Skóra jest gładka, miękka i delikatnie klejąca, ale nakładamy na ampułki krem, więc nie jest to problemem. Bardzo chętnie do nich wrócę, uważam, że był to naprawdę udany zakup. Szkoda, że ciężko je aktualnie dostać.


Co jest w składzie ?

Wiem, że będą zarzuty do alkoholu, ale alkohol nie jest zły. Zapraszam do poczytania mojego wpisu dotyczącego właśnie alkoholu ( KLIK ). Zagadką jest gdzie ta orchidea, ale powiem wam, że jest. Vanilla Planifolia jest z rodziny storczykowatych (Orchidaceae). 

Aqua ( woda ), Alcohol* ( alkohol, wspomaga wchłanianie się substancji ), Glycerin ( gliceryna ), Alcohol ( alkohol ), Vanilla Planifolia Fruit Extract ( ekstrakt z wanilii ), Equisetum Arvense Extract* ( ekstrakt ze skrzypu polnego ), Ginkgo Biloba Leaf Extract ( ekstrakt z ginko biloba ), Sodium Hyaluronate ( hialuronian sodu, humektant ), Camellia Sinensis Leaf Extract* ( ekstrakt z herbaty chińskiej ), Ubiquinone ( koenzym Q10 ), Levulinic Acid ( dodawany głównie dla zapachu, jest on słodki i kremowy ), Argania Spinosa Kernel Oil* ( olej arganowy ), Parfum** ( olejki eteryczne ), Sodium Levulinate ( stabilizator pH i naturalny konserwant ), Coco-Glucoside ( łagodna substancja myjąca ), Glyceryl Oleate ( naturalny emulgator ), Xanthan Gum ( zagęstnik ), Sodium Hydroxide ( regulator pH ). * składniki organiczne ** naturalne olejki eteryczne

You May Also Like

0 komentarze