Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Planeta Organica żel pod prysznic rokitnik

by - 12:54:00




Żel możemy kupić już za 10 - 15 zł za 360 ml. 

Od żeli pod prysznic nie wymagam wiele, więc większość mi się sprawdza. Żel powinien myć i nie przesuszać a gdy dodatkowo pięknie pachnie to dodatkowy plus. W tym żelu mamy te trzy najważniejsze rzeczy. Bardzo podoba mi się zapach tego żelu, typowo słodko-owocowy. Ogromnym plusem jest pompka, zauważyłam, że kosmetyki z pompką schodzą wolniej, bo lejemy mniej na rękę, Butelka standardowo PET, więc musi skończyć w recyklingu a szkoda, bo przydałaby mi się butelka z pompką. Myślę, że warto go spróbować, bo jest dobry i łatwo dostępny. Podoba mi się, że ma taki prosty, nieprzesadzony skład i łagodne detergenty. Tego żelu możecie też używać dla dzieci jeżeli nie mają uczulenia na betainę i substancje zapachowe z tego żelu. Jednak czy warto zapłacić za niego aż tyle ? Olej z rokitnika ma mocną barwę ( przez zawartość dużej ilości witaminy A ) i zaleca się dodawać go nie więcej niż 5 %, bo może barwić skórę a tu jest drugi w składzie. 



Aqua - woda,
Hippophae Rhamnoides Pulp Oil (organic sea buckthorn oil) - olej z rokitnika,
Lauryl Glucoside - łagodna substancja myjąca,
TEA-Cocoyl Glutamate -  łagodna substancja myjąca, pochodzenia naturalnego.
Cocamidopropyl Betaine - substanjca myjąca,
Decyl Glucoside - łagodna substancja myjąca,
Glycerin - gliceryna roślinna,
Bidens Tripartita Extract (extract series) - ekstrakt z uczepu trójlistkowego
Mentha Arvensis Leaf Extract (peppermint extract) - ekstrakt z mięty pieprzowej,
Cellulose Gum - stabilizator emulsji, zagęszcacz,
Parfum - substancje zapachowe z olejków eterycznych,
Citric Acid, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid - bezpieczne konserwanty.

You May Also Like

0 komentarze