Nowości Marzec

Poza zakupami z Aliexpress, pudełkiem Shinybox kupiłam jeszcze..

Douglas wprowadził do swojej oferty NeoNail, więc skusiłam się na kilka rzeczy. Zazwyczaj pilniczki kupuję noname, ale te są dużo lepszej jakości i będę do nich wracać. Aceton jak aceton, tylko ładniej pachnie, potrzebowałam czegoś na już, następnym razem kupię tańszy. Kolor lakieru jest piękny !




A to gratisy do zakupów :


W promocji 1+1 na kosmetyki do włosów i żele pod prysznic kupiłam aż tyle ! Wszystko do szamponów Petal Fresh włącznie. Odżywkę Alterry kocham bardzo a Petal Fresh kusiło mnie od bardzo dawna, więc nie mogłam się oprzeć.









Equilibra przysłała mi paczkę z nowymi kosmetykami, najpierw przyszła odżywka z próbkami a później szampon. Uwielbiam te kosmetyki !



Zamówiłam również próbki z Phenome, bardzo kusi mnie ta firma i chciałam w końcu sprawdzić ich kosmetyki.


Dobra dusza kupiła mi w Niemczech kosmetyki Alterry, żałuję, że u nas ich nie ma. 





W Naturze było -40 % na kosmetyki do makijażu, więc kupiłam rozświetlacz z dobrym składem i brokat. Brokat mnie zawiódł, myśłałam, że to coś fajniejszego.


W końcu kupiłam olejek do demakijażu, ale czeka na otwarcie. Podobają mi się zapachy z tej serii.


Srebro jest cudowne na krostki i przetłuszczającą cerę. 
  

W Douglasie była promocja i żel do mycia twarzy kupiłam za pół ceny, ale termin ma tylko do końca kwietnia. Będę go używać pewnie do końca maja, data ważności to tylko data orientacyjna. Kosmetyk może być ważny jeszcze do kilku miesięcy później. 



To zestaw do zrobienia serum z kwasem migdałowym, jest rewelacyjne !


Włosy farbuje tylko zwykłymi farbami, niestety naturalne są dla mnie zbyt słabe.



 Pochwalę się jeszcze tym co upolowałam w Outlecie. Naszyjniki do paragonu są często tam po 2 zł, więc nie mogłam się im oprzeć.




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za twój komentarz, zajrzę również do Ciebie :)
zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło, da mi to motywację do dalszego działania :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka