Organic Shop peeling cukrowy miód i cynamon



Peelingi kosztują około 7-10 zł zależy od miejsca zakupu.


Aromatyczny peeling do ciała, oparty na połączeniu organicznego ekstraktu cynamonu i miodu. Cynamon posiada delikatne działanie kojące. Miód nasyca skórę witaminami, odnawia i regeneruje.

Jakiś czas temu pisałam o innej wersji peelingu ( RECENZJA ), ale zdecydowanie ten go przebija. Moimi faworytami są peelingi cukrowe, bo czasem się zapominam po goleniu i.. no właśnie ! Nałożyć sól na ranę to nic przyjemnego. Jak już o nich pisałam, to świetne zdzieraki, które natłuszczają skórę w trakcie użycia, więc kosmetyk dobry dla leniwców, którzy nie lubią balsamów do ciała. Ta wersja peelingu ma o wiele ładniejszy zapach niż różany, ale ciężko mi powiedzieć dokładniej coś o zapachu, bo może wszystkiego nie czuję, ostatnie dni męczy mnie choroba i mój nos nie jest w pełni sprawny, ale każdy mówi, że pachnie pięknie. Znam lepsze peelingi m.in. Hagi, ale cena też jest dużo wyższa. Te peelingi są dużo tańsze i łatwiej dostępne, idealne dla osób, które chcą zacząć przygodę z kosmetykami naturalnymi nie wydając przy tym majątku. Bardzo mi się podoba, że te peelingi są w opakowaniach z plastiku oznaczonego numerem 5 , więc można je umyć i wykorzystać do zrobienia własnego peelingu dla siebie lub na prezent a Hagi mimo, że mają droższe kosmetyki mają w PET, którego nie da się wykorzystać ponownie. Jestem bardzo na tak i mam ogromny zapas tych peelingów ! 


Peelingi w dobrej cenie możecie znaleźć w sklepie Super Koszyk, polecam ! 

Drogeria internetowa SuperKoszyk zaprasza na zakupy online:  kosmetyki, perfumy, chemia gospodarcza.

Sucrose - cukier,
Glycerin - gliceryna roślinna,
Cetearyl Alcohol - alkohol tłuszczowy,
Butyrospermum Parki Butter - masło shea,
Mel - miód,
Cinnamomum Zeylanicum Bark Extract - ekstrakt z cynamonu,
Helianthus Annuus Seed Oil - olej z pestek słonecznika,
Cocamidopropyl Betaine - substancja myjąca,
Aqua - woda,
Parfum - substancje zapachowe, zapewne olejki eteryczne,
CI 77491, CI 77492, CI 77499 - tlenki żelaza, barwniki,

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za twój komentarz, zajrzę również do Ciebie :)
zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło, da mi to motywację do dalszego działania :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka