Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Nowości Luty, dużo nowości !

by - 06:45:00










Zazwyczaj nie używam takich podkładów, ale potrzebowałam jednego na imprezy. Udało mi się go dorwać za 4 złote.


Słoiczki są super, lubię mieć wszystko takie same. Średnie są na pigmenty, małe na cienie do oczu a duże na pudry i podkłady mineralne.



Pigmenty miałam w planach od dłuższego czasu i w końcu są u mnie, mega się cieszę.



Odkupiłam lekko używane kosmetyki od jednej dziewczyny, oba są rewelacyjne !



W Hebe do dowolnego kosmetyku Vianek był płyn micelarny gratis, więc nie mogłam przejść obojętnie. Żel pójdzie dla córci, bo ma ładny skład i piękny zapach.


Nie przepadam za tą firmą, ale dostałam to i kilka kosmetyków niżej gratis do beGlossy i chętnie spróbuję.






Mini zamówienie z Ecco Verde. Dodając don rabatowy wysyłka jest gratis i można go wykorzystać w kolejnym zamówieniu. Teraz nie potrzebowałam nic poza szminką, więc bon wykorzystam za jakiś czas.

You May Also Like

0 komentarze