Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Shinybox Winter Spa

by - 16:01:00



Znowu pudełko dostaję jako ostatnia, ahh.. Miałam drugie pudełko gratis w ramach promocji i było to " So, so charming " i właśnie na te pudełko liczyłam najmniej. Mam w tym miesiącu pecha ! Mogła się znaleźć w boxie fajna próbka kremu a ja dostałam pomadkę z Farmony.. Korektor z pixie bardzo lubię, mam nawet jeden w zapasie. Zostawie sobie jeszcze tylko peeling do ciała i krem do włosów, bo składy są takie całkiem ok, ale reszty nie potrzebuję ( nie liczę herbaty i ciastka ). Jestem trochę zawiedziona tym pudełkiem, a szkoda. Pudełko zimowe, ale u mnie czuć już wiosnę !

Ps. Wybaczcie jakość zdjęć, ale dziś nie dało rady inaczej :( Obiecuję już więcej takich nie wstawiać!

W pudełku znajdziemy :

  • Pixie korektor pod oczy 48 zł
  • Vis Plantis Peeling do ciała 200 ml / 14,99 zł
  • Salone Milano krem do włosów 250 ml / 29,99 zł
  • Delia pastylki do stóp 12 szt / 7,60 zł

  • Mama's krem do biustu 50 ml / 23,60 zł



  • AA maseczki 2 szt / 6 zł



  • Elfa Pharm żel pod prysznic 500 ml / 8,99 zł



+ niespodzianka, ja dostałam pomadkę.


+ ciastko i próbka herbaty.


Razem : teoretycznie 139 zł, ale korektor kupowałam sporo taniej i większość jest często na promocji, więc wartość realna to około 100 zł, może mniej.

You May Also Like

0 komentarze