Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Denko Styczeń

by - 22:57:00


Nie mogłam się zebrać za ten post, ale już jest. Jestem zadowolona z moich postępów w zużywaniu kosmetyków, staram się wyrobić w sobie jeszcze systematyczność w zużywaniu balsamów do ciała. Bardziej pasują mi olejki, które nakładam bezpośrednio pod prysznicem. Chciałam aby większość kosmetyków miało swoje recenzje, ale niestety nie udało mi się wyrobić w czasie. Zapraszam !


  • Venita pianka różowa do włosów - uwielbiam ją i zawsze do niej wracam, mam kolor 32. Intensywnie różowy kolor, który utrzymuje sie do 3 tygodni. Ciężko go całkiem zmyć z włosów, ale ja poprawiam kolor caly czas.
  • Sadza Soap szampon z węglem do włosów ( RECENZJA ) - działał całkiem fajnie, to bardzo łagodny szampon, Zawiodłam się tylko na jego składzie, ale o tym poczytacie w recenzji.
  • Organic Shop odżywka do włosów - nie mam o niej zdania i muszę kupić drugą butelkę. Raz było ok a raz nie bardzo. Ciężko mi coś o niej powiedzieć, ale nie była zła. 



  • Equilibra zestaw przeciw wypadaniu włosów ( RECENZJA ) - do obu kosmetyków wrócę, były naprawdę rewelacyjne. Szampon ma cudowny zapach, chciałabym takie perfumy.

  • Isana zmywacz do paznokci z acetonem - używam go do zdejmowania hybryd. Moim zdaniem jest lepszy niż zwykły aceton. 
  • Facelle płyn do higieny intymnej - wiele osób go poleca. Jest tani i ma bardzo ładny skład, na pewno do niego wrócę. Spełniał doskonale swoje zadanie.
  • Love Me Green balsam do ciała - bardzo dobrze nawilżał, nie miałam jeszcze aż tak nawilżającego balsamu. Moim zdaniem jest bardziej niczym masło do ciała. Ma piękny miodowy zapach i jest wydajny, niestety mój się zepsuł. Zaczął pachnieć zjełcałym olejem.
  • Vianek olejek do ciała - przepięknie pachnący olejek a do tego niesamowicie wydajny. Olejek ma PAO  3 mc od otwarcia i nie da się go zużyć go tak szybko, więc u mnie był do ciała i włosów.


Organic Shop peeling różany ( RECENZJA ) - bardzo fajne i tanie peelingi, ten zapach nie jest moim faworytem. Mam już kilka nowych zapachów do wypróbowania.
DIY złoty peeling ( PRZEPIS ) - świetny ! Jedynie olej tamanu w nim zmienię.
ZSK peeling z pestek - dodaję go do domowych peelingów.


DIY spray do włosów - całkiem dobry, ale jeszcze muszę dopracować przepis.
Pat&Rub olejek rozświetlający - jest rewelacyjny, ale ma ogromą ilość brokatu, spokojnie można go rozpuścić w większej ilości oleju. Zapewne do niego wróce latem.
Organique żel myjący - bardzo dobry i wydajny, ale nie wiem czy kupię cały. Bardziej kusi mnie Phenome lub JMO.


Bioderma płyn micelarny - zupełnie nie rozumiem fenomenu tego płynu. Cena wysoka a skład bardzo przeciętny. Działaniem tego płynu też nie jestem zachwycona, Sylveco lipowy działał u mnie dużo lepiej. Każdy micel, który miałam działał lepiej niż ten.
Yves Rocher eyeliner - bardzo go lubiłam, ale chciałam zmiany na coś bardziej naturalnego. Teraz używam eyelinera od Coloreur Caramel.
Etja olejek herbaciany - świetny do kremów do twarzy i do szamponów, pomaga w walce z łupieżem.
Anabelle Minerals podkład minerlany - bardzo dobry podkład mineralny, ale u mnie lubi się ciastolić. Częściej sięgam po podkład od Lily Lolo. 


Jedynie maska od Garniera mnie nie zachwyciła, cała reszta była super. Mydło Yope jest moim ulubieńcem, jestem w trakcie drugiej butelki. To niebieskie to była muffinka od Sweet bath, rewelacyjne są ich kosmetyki.

A jak wam wasze zużycia ? :)

You May Also Like

0 komentarze

.

Akcesoria dla dzieci Akcesoria kosmetyczne Aliexpress Alterra Amilie Annabelle Minerals Anthyllis Attitude Babydream Balsam do ciała Baza do rzęs Baza pod cienie Baza pod makijaż Beauty Oil beGlossy beOrganic Bielenda Biolaven Biżuteria Błyszczyk Body Boom Bronzer Chemia Domowa Chrimaluxe Cienie do powiek Clarena Couleur Caramel Cruelty Free Demakijaż Denkowanie Derma ECO Domowe Kosmetyki Ecolab Ecolore Ekologia Elfa Pharm Equilibra Eyeliner Facelle Farbowanie włosów Golden Rose Hagi Health-box hydrolat HydroPhil INCI Inspiredby Iossi Isana Isana Young John masters organics Joybox Kąpiel Kolorówka Konkurs Korektor Kosmetyki dla dzieci Kosmetyki Wegańskie Krem BB Krem do rąk Krem do twarzy Krem pod oczy Kringle Candle Laboratorium Cosmeceuticum Lavera Lifehack Lifestyle Lilla Mai Lily Lolo Make Me Bio Makijaż oczu Makijaż twarzy Makijaż ust Maseczka Mazidła Mineralnie Mleczko do demakijażu Mleczko do włosów Mohani Mokosh Momme My Secret Naturaiv Neauty Minerlas Neess Nowości Od Kuchni Odżywka do włosów Olejek Olejek do demakijażu Olejek do twarzy Organic Shop Organique Organizacja Orientana Oszczędzanie Paznokcie hybrydowe Peeling Perełki Żywnościowe Petal Fresh Pędzle do makijażu Physicians Formula Pielęgnacja ciała Pielęgnacja twarzy Pielęgnacja włosów Pierre Rene Pixie Planeta Organica Płyn do higieny intymnej Płyn micelarny Podkład Podkład mineralny Porady Pielęgnacyjne Puder Wykończeniowy Recykling Rhea Rozświetlacz Róż do policzków Sadza Soap Santaverde Serum Shinybox So Bio Spotkanie Blogerek Sun Ozon Swatche Sweet Bath Szampon do włosów Szczoteczka do zębów Szminka Szoap Soap Sztuczne Rzęsy Tanie Kosmetyki Nauralne Tonik Tusz do rzęs Ulubieńcy Miesiąca Venita Vianek Wcierka do skóry głowy Wishlista Wnętrze Wywiady Yankee Candle Zdrowsze Smakołyki Żel do twarzy Żel pod prysznic