Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

beGlossy bliżej natury

by - 16:40:00



Paczkę miałam dostać razem ze wszystkimi a przyszła do mnie kilka dni później, nie wiem kogo winić, ale pierwszy raz tak się zdarzyło, więc wybaczam. Stwierdziłam, że skoro znacie już zawartość to nie mam co się śpieszyć z postem. Pudełko nazywa się "bliżej natury" i bliżej było, nikt nie mówił, że będzie to pudełko naturalne. Zawartość bardzo mi się podoba, oczywiście bardziej ta naturalna część. Bardzo lubię balsam z Organique, ale mam jeden w użyciu, więc ten poczeka. Tonik z Vianka od razu otworzyłam, bo mój z Sylveco się popsuł i jestem zachwycona jego zapachem. Miałam taki tonik z serii nawilżającej i jego zapach był bardzo męczący. Peeling z Nacomi miałam już w planach, cieszę się, że znalazłam u siebie wersję kawową, uwielbiam takie peelingi. L'oreal składy ma średnie, ale jak na tą firmę to naprawdę duży postęp. Jedna saszetka starczy na jedno użycie, więc chętnie ich spróbuję. Nie przepadam za tą firmą, bo kłamie, że nie testuje a prawda jest inna. Koncentrat z Nivelazione bardzo mnie zaskoczył, skład ma całkiem dobry jak na kosmetyk drogeryjny i chętnie go sprawdzę. Uriage to firma z tych co myślą " sprzedam parafinę jak złoto ". W ostatnim pudełku też były ich próbki, które składy miały nie adekwatne do ceny. Tu jest trochę lepiej, ale też słabo. W kremie trzeci jest silikon, ja w kremach silikonów nie uznaję. W tej mniejszej próbce w połowie jest phenoxyethanol, którego nie może być więcej niż 1 % a dopiero po nim fajne ekstrakty. Składy tych produktów są bardzo przeciętne, na pewno nie warte swojej ceny. 

W pudełku znajdowały się :

  • Balsam z Organique 34,90 zł / 100 ml
  • Vianek tonik-mgiełka 18,99 zł / 150 ml


  • Nacomi peeling 16,50 zł / 100 ml
  • Nivelazione koncentrat antycellulitowy 3,50 zł / 50 ml
  • Uriage próbki
  • L'oreal próbki


Razem : 73,89 + próbki, ale wszystko można kupić 20 % taniej, więc realny koszt to około 59 złotych a próbki przecież są bezpłatne.

Do pudełka wrzucone były bardzo fajne rabaty, ale średnio się opłacają. Nacomi często ma większe promocje niż 20 % w Hebe i odpadają koszty przesyłki. Sylveco / Vianek / Biolaven taniej wychodzi na dermokonsultacjach i w nowej farmacji. Oficjalna strona ma wysokie ceny, jedynie czasami są fajne zestawy, które warto kupić. Jedynie Organique ma bardzo mało rabatów, więc jak ktoś potrzebuje to warto skorzystać, ja kupuję tam zazwyczaj tylko te balsamy. Pole na stole ma fajny rabat, ale nawet z nim średnio się opłaca zrobić tam zakupy.


You May Also Like

0 komentarze

.

Akcesoria dla dzieci Akcesoria kosmetyczne Aliexpress Alterra Amilie Annabelle Minerals Anthyllis Attitude Babydream Balsam do ciała Baza do rzęs Baza pod cienie Baza pod makijaż Beauty Oil beGlossy beOrganic Bielenda Biolaven Biżuteria Błyszczyk Body Boom Bronzer Chemia Domowa Chrimaluxe Cienie do powiek Clarena Couleur Caramel Cruelty Free Demakijaż Denkowanie Derma ECO Domowe Kosmetyki Ecolab Ecolore Ekologia Elfa Pharm Equilibra Eyeliner Facelle Farbowanie włosów Golden Rose Hagi Health-box hydrolat HydroPhil INCI Inspiredby Iossi Isana Isana Young John masters organics Joybox Kąpiel Kolorówka Konkurs Korektor Kosmetyki dla dzieci Kosmetyki Wegańskie Krem BB Krem do rąk Krem do twarzy Krem pod oczy Kringle Candle Laboratorium Cosmeceuticum Lavera Lifehack Lifestyle Lilla Mai Lily Lolo Make Me Bio Makijaż oczu Makijaż twarzy Makijaż ust Maseczka Mazidła Mineralnie Mleczko do demakijażu Mleczko do włosów Mohani Mokosh Momme My Secret Naturaiv Neauty Minerlas Neess Nowości Od Kuchni Odżywka do włosów Olejek Olejek do demakijażu Olejek do twarzy Organic Shop Organique Organizacja Orientana Oszczędzanie Paznokcie hybrydowe Peeling Perełki Żywnościowe Petal Fresh Pędzle do makijażu Physicians Formula Pielęgnacja ciała Pielęgnacja twarzy Pielęgnacja włosów Pierre Rene Pixie Planeta Organica Płyn do higieny intymnej Płyn micelarny Podkład Podkład mineralny Porady Pielęgnacyjne Puder Wykończeniowy Recykling Rhea Rozświetlacz Róż do policzków Sadza Soap Santaverde Serum Shinybox So Bio Spotkanie Blogerek Sun Ozon Swatche Sweet Bath Szampon do włosów Szczoteczka do zębów Szminka Szoap Soap Sztuczne Rzęsy Tanie Kosmetyki Nauralne Tonik Tusz do rzęs Ulubieńcy Miesiąca Venita Vianek Wcierka do skóry głowy Wishlista Wnętrze Wywiady Yankee Candle Zdrowsze Smakołyki Żel do twarzy Żel pod prysznic