Organic Shop różany peeling solny / Perłowa Róża



Peeling kosztuje około 8-9 zł , więc cena bardzo fajna. Na pewno wspomnę o tych peelingach w poście o tanich kosmetykach naturalnych.


Organic Shop Organiczny Peeling Do Ciała Perłowa Róża nie zawiera parabenów i silikonów, sercem produktu są certyfikowane organiczne składniki (ekstrakty i oleje), zawiera 99,54% składników pochodzenia roślinnego. Certyfikowany COSMOS NATURAL. Oczyszcza, pielęgnuje ,nawilża, zapewnia łatwą aplikację Organiczny Peeling do ciała Perłowa Róża doskonałe połączenie organicznego oleju z róży i naturalnej soli. Przywraca i odnawia skórę. Nadaje niesamowitą elastyczność. Sprawia, że skóra odzyskuje swój koloryt.Składniki aktywne: Olejek z róży jest jednym z bardziej luksusowych. Jest zalecany do pielęgnacji najwrażliwszej skóry. Głęboko ją odżywia i intensywnie nawilża. Skóra po aplikacji jest elastyczna i jędrna. Morska sól – posiada wszystkie uzdrawiające właściwości morskiej wody, ma działanie przeciwzapalne, tonizuje i zwilża skórę. Ma właściwości ujędrniające i wygładzające. Ma pozytywny wpływ na przemianę materii, wygładza nierówności, oczyszcza i poprawia krążenie. Zawiera cenne dla skóry mikro i makro elementy – chrom, wapń, selen, potas, fosfor, żelazo, magnez.


Ostatnio w tanich kosmetykach, które polecam wspominałam o świetnym peelingu enzymatycznym z tej firmy. Teraz przyszła pora na solny peeling do ciała. Kupiłam go w aptece, ale spokojnie znajdziecie je w sklepach internetowych. Ja zostanę przy kupowaniu ich w aptece, bo mają lepsze ceny i nie muszę płacić za wysyłkę. Uwielbiam peelingi na bazie masła shea, moja skóra bardzo je lubi. Używając peelingów na bazie masła czy oleju nie musimy już używać balsamu po kąpieli. Ten peeling jest świetnym zdzierakiem o ciekawym zapachu, nie jest to świeża róża. Zapach kojarzy mi się z konfiturą różaną, ale co nos to opinia. Jestem bardzo zadowolona, peeling jest naprawdę dobry. Z wydajnością też jest bardzo przyzwoicie, starczył mi na 5 albo 6 razy, przy jego cenie to naprawdę dobry wynik. Moim ulubieńcem nadal jest peeling z Hagi, ale cenowo ten wypada dużo lepiej. Na pewno sprawdzę wszystkie wersje tego peelingu. Tani i dobry peeling dla każdego, polecam. 


Skład ma krótki i prosty. Sól, olejek z róży, ekstrakt z pereł, masło shea, woda, alkohol tłuszczowy, substancja myjąca ( średnio delikatna ), gliceryna roślinna, substancje zapachowe. 


Sodium Chloride , Organic Rosa Damascena Oil (organic rose oil), Pearl Extract (pearl extract), Butyrospermum Parkii (Organic Shea Butter), Aqua, Cetearyl Alcohol, Cocamidopropyl Betaine (from coconut oil), Glycerin, Parfum. - składniki organiczne pochodzące z upraw ekologicznych.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za twój komentarz, zajrzę również do Ciebie :)
zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło, da mi to motywację do dalszego działania :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka