Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Nowości Grudnia

by - 21:08:00



W Grudniu więcej kupowałam dla innych niż dla Siebie. Poza paczkami z mikołajek blogerskich ( KLIK ) i pudełkiem " Naturalnie Piękna " ( KLIK ) kupiłam tylko parę drobiazgów i kilka rzeczy udało mi się wygrać. Cieszę się, że w tym miesiącu nie ma aż tak dużo nowości, mogę spokojnie zużyć to co mam. Kosmetyki Alterra znalazłam w promocyjnej cenie " na do widzenia ", więc musiałam je kupić. Kosztowały mnie od 5-7 zł, nie dało ich się nie kupić. Mam nadzieję, że ich nie wycofują a tylko zmieniają opakowanie. Serum miałam już jakiś czas temu i było naprawdę przyjemne. Korektor Pixie mam już w użyciu, ale była świetna promocja i musiałam kupić go na zapas. Zapłaciłam za niego razem z próbką około 12 zł. Z firmą Equilibra dopiero się poznaje, mam ich szampon i serum do skóry głowy, które spisują się rewelacyjnie. Zobaczyłam w promocji fajne chusteczki z dobrym składem, więc je kupiłam do mycia twarzy. Czasem używam ich też na małej jeśli ma jakieś podrażenienia czy krostki, pomagają ładnie wszystko wygoić. Glinkę i olej z Vivio udało mi się wygrać w ich konkursie na facebooku razem z kilkoma rzeczami do jedzenia. Podobno olej makadamia pachnie, muszę to sprawdzić, ale na razie czeka na swoją kolej. Kosmetyki Yaoh są dla mnie totalnym zaskoczeniem, wydało mi się je wygrać na facebooku Vege Style. Opakowania są brzydkie i nie zachęcają do zakupów, ale składy mają cudowne. Balsamu do ust już używam i jestem z niego bardzo zadowolona. 







You May Also Like

0 komentarze

.

Akcesoria dla dzieci Akcesoria kosmetyczne Aliexpress Alterra Amilie Annabelle Minerals Anthyllis Attitude Babydream Balsam do ciała Baza do rzęs Baza pod cienie Baza pod makijaż Beauty Oil beGlossy beOrganic Bielenda Biolaven Biżuteria Błyszczyk Body Boom Bronzer Chemia Domowa Chrimaluxe Cienie do powiek Clarena Couleur Caramel Cruelty Free Demakijaż Denkowanie Derma ECO Domowe Kosmetyki Ecolab Ecolore Ekologia Elfa Pharm Equilibra Eyeliner Facelle Farbowanie włosów Golden Rose Hagi Health-box hydrolat HydroPhil INCI Inspiredby Iossi Isana Isana Young John masters organics Joybox Kąpiel Kolorówka Konkurs Korektor Kosmetyki dla dzieci Kosmetyki Wegańskie Krem BB Krem do rąk Krem do twarzy Krem pod oczy Kringle Candle Laboratorium Cosmeceuticum Lavera Lifehack Lifestyle Lilla Mai Lily Lolo Make Me Bio Makijaż oczu Makijaż twarzy Makijaż ust Maseczka Mazidła Mineralnie Mleczko do demakijażu Mleczko do włosów Mohani Mokosh Momme My Secret Naturaiv Neauty Minerlas Neess Nowości Od Kuchni Odżywka do włosów Olejek Olejek do demakijażu Olejek do twarzy Organic Shop Organique Organizacja Orientana Oszczędzanie Paznokcie hybrydowe Peeling Perełki Żywnościowe Petal Fresh Pędzle do makijażu Physicians Formula Pielęgnacja ciała Pielęgnacja twarzy Pielęgnacja włosów Pierre Rene Pixie Planeta Organica Płyn do higieny intymnej Płyn micelarny Podkład Podkład mineralny Porady Pielęgnacyjne Puder Wykończeniowy Recykling Rhea Rozświetlacz Róż do policzków Sadza Soap Santaverde Serum Shinybox So Bio Spotkanie Blogerek Sun Ozon Swatche Sweet Bath Szampon do włosów Szczoteczka do zębów Szminka Szoap Soap Sztuczne Rzęsy Tanie Kosmetyki Nauralne Tonik Tusz do rzęs Ulubieńcy Miesiąca Venita Vianek Wcierka do skóry głowy Wishlista Wnętrze Wywiady Yankee Candle Zdrowsze Smakołyki Żel do twarzy Żel pod prysznic