Konkurs noworoczny !



Do wygrania : 

  • Dwa unikatowe żele od Yves Rocher,
  • Dwa kosmetyki niespodzianki,
  • Dwa kosmetyki ręcznie robione w tym peeling owocowy,
  • Próbki.
Naprawdę warto, razem 6 kosmetyków + próbki. <3 


Aby wziąć udział w konkursie :

1. Trzeba być publicznym obserwatorem bloga , może być w google, obserwatorach albo obu :)
2. Polubić stronę na Facebooku KLIK ( nie obowiązkowe, wiem, że nie każdy ma fb )
3. Napisać komentarz jako kto obserwujesz na blogu i fb :)
4. Napisz swoje postanowienia noworoczne  :) 

Dodatkowo będzie mi miło jeśli udostępnisz baner na swoim blogu :)



Wzór :

1. Obserwuję blog jako :
2. Obserwuję na Facebooku jako :
3. Odpowiedź :)

1.Rozdanie trwa od dnia 10.01.17 do dnia .10.02.17 do godziny 23:59. 
2. Organizatorką i sponsorem zabawy jestem ja.
3. Zgłoszenia przyjmowane są w formie komentarza.
4. Uczestnikami konkursu mogą być tylko osoby mieszkające na terenie Polski.
5. Spośród uczestników wybiorę osobę z najciekawszą odpowiedzią :)
6.  Wyniki podam w ciągu 7 dni od zakończenia konkursu w tym wpisie .
7. Zwycięzcę proszę o e-mail po wygraniu ( w ciągu 7 dni ) w celu ustalenia wysyłki :)

Nagorda : Pani Domu :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za twój komentarz, zajrzę również do Ciebie :)
zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło, da mi to motywację do dalszego działania :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka