Konkurs do wygrania herbaty Basilur Tea



Do wygrania : 
Pierwsze miejsce ( Nagroda 1 ) :

  • Mieszanka LIŚĆ CEJLONU w saszetkach 10x2g ( LINK )
  • FOLK GREEN w puszcze 100g ( LINK )

Drugie miejsce ( Nagroda 2 ) :

  • ORIENTAL DELIGHT stożek 100g ( LINK )
  • MOROCCAN MINT w saszetkach 10x1,5g ( LINK )



Aby wziąć udział w konkursie :

1. Trzeba być publicznym obserwatorem bloga , może być w google, obserwatorach albo obu :)
2. Polubić moją stronę na Facebooku KLIK
3. Polubić stronę Basilur Tea na Facebooku KLIK
4. Napisać komentarz jako kto obserwujesz na blogu i fb :)
5. Napisz co wrzuciłabyś do herbaty aby miała moc jak napój Panoramixa i dała Ci energię do działania ? ( stwórz swoją herbatę )

Dodatkowo będzie mi miło jeśli udostępnisz baner na swoim blogu :)


Wzór :

1. Obserwuję blog jako :
2. Obserwuję na Facebooku jako :
3. Odpowiedź :

1. Rozdanie trwa od dnia 27.01.17 do dnia .10.02.17 do godziny 23:59. 
2. Organizatorką zabawy jestem ja a sponsorem http://sklepzherbatami.pl/ .
3. Zgłoszenia przyjmowane są w formie komentarza.
4. Uczestnikami konkursu mogą być tylko osoby mieszkające na terenie Polski.
5. Spośród uczestników wybiorę osobę z najciekawszą odpowiedzią :)
6. Wyniki podam w ciągu 3 dni od zakończenia konkursu w tym wpisie .
7. Zwycięzcę proszę o e-mail do firmy ( ewentualnie do mnie ) po wygraniu ( w ciągu 3 dni ) w celu ustalenia wysyłki :)
8. Za wysyłkę nagród odpowiada sponsor  ( http://sklepzherbatami.pl/ ).

Nagorda numer 1 : Bożena Osowiecka
Nagroda numer 2 : Karpacka Biel

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za twój komentarz, zajrzę również do Ciebie :)
zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło, da mi to motywację do dalszego działania :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka