Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Inspireby naturalnie piękna - czy na pewno naturalnie ?

by - 21:16:00




Ostatnie pudełko było naprawdę fajne ( KLIK ), nie miało zbyt dużo kosmetyków z wpadkami w składzie. To pudełko jest już trochę gorsze, na początku chciałam zamówić dwa, ale pomyślałam, że najpierw sprawdzę składy i obejrzę to co dostanę w pierwszym pudełku. Drugiego pudełka nie zamówię, bo się bardzo zawiodłam. Krem nie jest do mojej cery, ale patrząc na skład myślę. że może sprawdzić się i u mnie. Jestem bardzo zadowolona z pudełka, na szczęście kupiłam je za pól ceny, ponieważ nie jest warte całości. Udało mi się trafić kolor cienia, którego nie mam, mam już kilka kolorów od nich i bałam się, że mi się zdublują. Mariza zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie składem, nie ma się do czego przyczepić. Mam nadzieję, że w kolejnym pudełku będzie więcej kolorówki.


Nie obyło się i w tym pudełki bez składowych wpadek, które zaraz wam ujawnię. Balsam HEMPZ wegański, ma straszny skład i wysoką cenę ( 32 zł / 65 ml ). W składzie znajdziemy silikony dimehicone ( na samym początku składu ) , cyclopentasiloxane, C12-15 alkyl benzoate ( która jest mieszaniną syntetycznych składników uzyskiwanych między innymi z ropy naftowej )  i jeden PEG. Kolejnym kosmetykiem jest AVA serum do twarzy propylene glycol na samym począku składu, PEG-40 hydrogeneted castor oil, acrylates/C12-15 alkyl acrylate crosspolymer, disodium EDTA, triethanolamine. Masło Vis Planis drugi w składzie ma silikon cyclopentasiloxane, PEG-100 stearate, acrylates/C12-30 alkyl acrylate crosspolymer, triethanolamine i parabeny.



  •  Krem do twarzy antybakeryjny 50 ml / ok. 70 zł.


  • Weleda emulsja do ciała i krem do rąk + próbki, ok. 12 zł / szt.

  • Your Natural Side olej z arniki 10 ml / 13 zł
  • E-fiore serum regenerujące 30 ml / 32 zł

 

  • Kneipp kryształki do kąpieli 60 g / 4,99 zł
  • Climb2change glinka czerwona 100 g / 19 zł
  • Krótki skład baton świąteczny 50 g / 6 zł

 
  • Neauty Minerals cień mineralny 1 g / 14,90 zł.

  • Ava serum w ampułkach 5 x 3 ml / 20 zł

  • Hempz wegański balsam do ciała 65 ml / 32 zł

  • Vis Plantis masło do ciała 250 ml / 16,49 zł
  • Mariza serum do ust 4,7 g / 8,40 zł


You May Also Like

0 komentarze