Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Hagi cytrusowy scrub do ciała

by - 20:34:00


Peeling koszuje 35 zł / 300 g.

Peeling usuwa martwy naskórek oraz pobudza mikrokrążenie. Posiada właściwości odżywcze i chroni przed wysuszaniem skóry. Zawarty w produkcie olej konopny regeneruje i przywraca elastyczność skóry. Olej makadamia posiada doskonałe właściwości zmiękczające i wygładzające. Cytrusowy zapach naturalnych olejków eterycznych odświeża i daje delikatne uczucie chłodzenia. Produkt przeznaczony jest dla skóry suchej, potrzebującej wygładzenia, natłuszczenia i odświeżenia. Peelingu nie należy stosować na skaleczoną i podrażnioną skórę oraz bezpośrednio po opalaniu lub depilacji. Nie stosować w przypadku uczulenia na którykolwiek ze składników preparatu.


Moja pierwsza myśl po otworzeniu tego peelingu to " Ojejku, jaki to ma piękny zapach ". Zapach w opakowaniu to jeszcze nic, podczas kąpieli nabiera on mocy. Zakochałam się w tym zapachu cytrusów, strasznie uzależnia. Peeling ma również rewelacyjne działanie, jest mocnym zdzierakiem a ja takie bardzo lubię. Cukier i mak to świetne połączenie i na pewno wykorzystam je w swoich przepisach na peelingi DIY. Peeling jest na olejach, więc po użyciu peelingu skóra nie tylko pachnie, pozbawiona jest zbędnego naskórka ale też jest świetnie nawilżona. Bałam się tylko jedengo - wydajności. Niestety peelingi u mnie schodzą dosyć szybko, więc zazwyczaj robię je sama. Bardzo pozytywnie się zaskoczyłam, użyłam go już kilka razy ( 4-5 ) a mam jeszcze ponad połowę opakowania. Nie muszę go dłużej używać aby stwierdzić, że działa. Jestem nim oczarowana, na pewno będzie w moich ulubieńcach grudnia oraz zapisuję go na listę zakupów na kolejne miesiące.


Sucrose - cukier,
Papaver Somniferum (Poppy) Seeds - ziarna maku,
Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil - olej ze słonecznika,
Butyrospermum Parkii (Shea) Butter - masło shea,
Macadamia Ternifolia (Macadamia) Seed Oil - olej makadamia,
Glycerin - gliceryna roślinna,
Cetearyl Olivate/Sorbitan Olivate - naturalny emulgator,
Caprylic/Capric Triglyceride - substancja zmiękczająca, emolient,
Cannabis Sativa (Hemp) Seed Oil - olej konopny,
Papaver Somniferum (Poppy) Seed Oil - olej z maku,
Menthol - aromat z mięty, lekko chłodzi,
Citrus Grandis (Grapefruit) Peel Oil, Citrus Nobilis (Mandarin) Peel Oil, Citrus Aurantifolia (Lime) Oil, Cymbopogon Schoenanthus (Lemongrass) Oil, Citrus Limonum (Lemon) Oil, Parfum, Citral*, Eugenol*, Geraniol*, Citronellol*, Limonene*, Linalool* - olejki eteryczne ( grejfrut, mandarynka, limetka, lemongrass, cytryna ) i ich składniki,
Tocopherol (Vitamin E) - witamina E,
Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol - konserwanty dozwolone w kosmetykach naturalnych.

You May Also Like

0 komentarze