Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Denko Grudzień

by - 00:28:00



Oleje do tworzenia kosmetyków w domu, zawsze mam oleje pod ręką, Kiedyś myślałam, że oleje się nie różnią i to był błąd, różnią. Nie polecam wam olei Nacomi, dlaczego ? Są rafinowane ! Większość dobrego która w nich była została stracona. Polecam za to oleje z Ecospa, mają dobre ceny, różne pojemności i co najważniejsze ciemne,szklane butelki ( ochrona przed słońcem ) i na opakowaniu nawet pisze, że to olej zimnołoczony i nierafinowany, czyli ma zachowane wszystko co w nim dobre. Lubię butelki z Ecospa, myję je i używam ponownie. 


Chodziłam za tym mydłem aż w końcu je kupiłam, nie zawiodłam się na nim. Bardzo dobrze myje i nie wysusza. Ma piękny zapach, ale miałam próbkę waniliowego i było dużo ładniejsze. Co więcej może robić mydło ? Jest niedrogie i wydajne, więc polecam.


Żele pod prysznic z dosyć kiepskimi składami, ale nie będę nic wyrzucać co można zużyć . Żel z Fa miałam w którymś z pudełek i sama go w życiu nie kupię, skład ma tragiczny, ale zapach piękny. Zużyłam go do mycia nocnika, ponieważ jego zapach zostawał na nim i pachniało nim w łazience. Żel z Yves Rocher zużyłam już na sobie, bo miał odrobinę lepszy skład. Podobał mi się zapach, ale pod koniec butelki już mnie męczył. Dobrze mył, ale nie zachwycił mnie niczym szczególnym.


O płukance pisałam tu ( KLIK ), uwielbiam ją i szukam jej naturalnego zamiennika. Niestety na razie nic nie znalazłam. Będą ją kupować aż znajdę jej zamiennik.


Olejek niestety moim włosom nie pasował, ale ładnie pachniał. Natomiast odżywka z Alterry jest cudowna, uwielbiam ją i zawsze do niej wracam. Nie miałam lepszej odżywki a ta dodatkowo jest tania. Alterra ma bardzo fajne i tanie kosmetyki, warto się nią zainteresować.


Ta wcierka to moje najnowsze odkrycie, druga butelka już kupiona i jak tylko ją skończę napiszę całą recenzję. Po tej butelce włosy urosły mi 2,5 cm i nie wiem na ile to zasługa wcierki, bo biorę jeszcze drożdże w tabletkach. Teraz je odstawię i spróbuję samej wcierki. Bardzo spodobało mi się to, że między myciami wcierka świetnie odświeża skalp. 


Balsam do ust z L'occitane był całkiem fajny, ale znam lepsze. Nie kupię go na pewno. Serum z witaminą E bardzo mi się spodobało, mam na razie dwie inne butelki, ale na pewno do niego wrócę. Cała recenzja ( KLIK ). Kocham hydrolaty, najbardziej różane, ale ten też bardzo mi się spodobał. Opakowanie ma świetny atomizer i na pewno je zatrzymam. Cała recenzja ( KLIK ). Konserwant do kosmetyków, na razie żaden mi się nie zepsuł, więc chyba działa :) Krem z Organique był cudowny i miał piękny zapach, być może kiedyś do niego wrócę. Bardzo żałuję, że już się skończył. Próbki czyli żel aloesowy Equilibra ze świetnym składem i działaniem oraz serum z różą od JMO. Serum było dosyć średnie a kosztuje sporo, ale żel aloesowy kupię w normalnym opakowaniu.


Peelingi kocham i to bardzo, jeden robiłam sama ( pudelko P&R ) i niedługo pojawi się na niego przepis, był rewelacyjny. O peelingu z Yves Rocher poczytacie tu ( KLIK ) a ja wam tylko powiem, że ma przecudowny zapach. W trzecim pudełeczku trzymałam próbkę balsamu w kostce z Orientany. Zapach miał przecudowny, ale ta forma aplikacji mi nie odpowiada. Niestety nie kupię tego balsamu. 


Piankę kupuje zawsze, to dzięki niej mam różowe włosy. Uwielbiam ją i będę do niej wracać. Chusteczki ze srebrem były świetne, ale mało ich i są drogie, więc tym razem postawię na srebro w płynie. Krem na pupę z Equilibra polecam, był naprawdę rewelacyjny i pewnie go kupię jak zużyje co mam. Peeling kawowy jest przecudowny, szkoda tylko, że taki drogi. Na razie peeling kawowy robię sama. Maseczka z RdL jest świetna, lubię maseczki peel-off. Odżywka do włosów Phyto było mocno średnia, na pewno nie chciałabym mieć jej w domu. Olejek zużyłam do włosów, ale średnio się spisał. Maseczkę w płacie polubiłam, uwielbiam takie maseczki, ale szkoda mi na nie pieniędzy. Takie maski kosztują sporo a efekt jest krótkotrwały. Zdecydowanie wolę maseczki w tubkach.

You May Also Like

0 komentarze

.

Akcesoria dla dzieci Akcesoria kosmetyczne Aliexpress Alterra Amilie Annabelle Minerals Anthyllis Attitude Babydream Balsam do ciała Baza do rzęs Baza pod cienie Baza pod makijaż Beauty Oil beGlossy beOrganic Bielenda Biolaven Biżuteria Błyszczyk Body Boom Bronzer Chemia Domowa Chrimaluxe Cienie do powiek Clarena Couleur Caramel Cruelty Free Demakijaż Denkowanie Derma ECO Domowe Kosmetyki Ecolab Ecolore Ekologia Elfa Pharm Equilibra Eyeliner Facelle Farbowanie włosów Golden Rose Hagi Health-box hydrolat HydroPhil INCI Inspiredby Iossi Isana Isana Young John masters organics Joybox Kąpiel Kolorówka Konkurs Korektor Kosmetyki dla dzieci Kosmetyki Wegańskie Krem BB Krem do rąk Krem do twarzy Krem pod oczy Kringle Candle Laboratorium Cosmeceuticum Lavera Lifehack Lifestyle Lilla Mai Lily Lolo Make Me Bio Makijaż oczu Makijaż twarzy Makijaż ust Maseczka Mazidła Mineralnie Mleczko do demakijażu Mleczko do włosów Mohani Mokosh Momme My Secret Naturaiv Neauty Minerlas Neess Nowości Od Kuchni Odżywka do włosów Olejek Olejek do demakijażu Olejek do twarzy Organic Shop Organique Organizacja Orientana Oszczędzanie Paznokcie hybrydowe Peeling Perełki Żywnościowe Petal Fresh Pędzle do makijażu Physicians Formula Pielęgnacja ciała Pielęgnacja twarzy Pielęgnacja włosów Pierre Rene Pixie Planeta Organica Płyn do higieny intymnej Płyn micelarny Podkład Podkład mineralny Porady Pielęgnacyjne Puder Wykończeniowy Recykling Rhea Rozświetlacz Róż do policzków Sadza Soap Santaverde Serum Shinybox So Bio Spotkanie Blogerek Sun Ozon Swatche Sweet Bath Szampon do włosów Szczoteczka do zębów Szminka Szoap Soap Sztuczne Rzęsy Tanie Kosmetyki Nauralne Tonik Tusz do rzęs Ulubieńcy Miesiąca Venita Vianek Wcierka do skóry głowy Wishlista Wnętrze Wywiady Yankee Candle Zdrowsze Smakołyki Żel do twarzy Żel pod prysznic