Postanowienia na rok 2017




To mój ostatni post w tym roku, ostatnie dni dałam sobie trochę spokoju z blogiem, miałam kilka ważniejszych spraw na głowie. Od nowego roku wracam z podwójną siłą. Będzie dużo przepisów m.in. na peelingi do ciała, bo one idą u mnie najszybciej. Postaram się robić lepsze, ładniejsze i bardziej zachęcające zdjęcia. Niestety, jakości zdjęć nie poprawię, bo nie stać mnie aktualnie na nowy aparat, ale mam nadzieję, że i to w przyszłym roku uda mi się jakimś cudem osiągnąć. 

Chciałabym aby mój blog był miejscem jak najbardziej przyjaznym dla was. Chętnie odpowiem na każde wasze pytanie ( piszcie maile lub na stronie bloga na facebooku ), pomogę, polecę coś co warto mieć w domu. Chcę się rozwijać, pomagać wam w wyborze dobrych, naturalnych i skutecznych kosmetyków i nie tylko. 

Właśnie ! Tu nowość, planuję stworzyć posty o fajnych, zdrowych perełkach z jedzenia, które warto kupić. Mówię tu np. o słodyczach, suszonych owocach i wiele, wiele więcej. Znam dużo niedrogich a dobrych, czasem nawet eko produktów, na które warto zwrócić uwagę. Nie będę wrzucać swoich zakupów, bo nie będę wam pokazywać warzyw czy owoców i innych oczywistych produktów, wybiorę te najciekawsze. Mam nadzieję, że takie posty wam się spodobają i będziecie je czytać. 

Jeszcze jedna rzecz, która się pojawi to posty z tanimi kosmetykami naturalnymi, które polecam. Nie każdego stać albo chce wydać więcej na kosmetyk, więc myślę, że takie posty bardzo się przydadzą, natura nie musi być droga jak myśli większość osób. No i chyba na tyle jeśli chodzi o blog, pewnie zmieni się wiele więcej, ale to takie plany, które już zakiełkowały w mojej głowie. 

Spełniłam swoje marzenia w tym roku jeżeli chodzi o własne meble, zostało mi tylko łóżko, więc na pewno pojawi się w moim pokoju. Myślę o czymś takim ( link ) : 



Tu w wersji z poduszkami, bardzo mi się podoba ta aranżacja ( link ) :



Obiecuję sobię, że spełnie wszyskie "zachciewajki" z mojej wishlisty ( KLIK ), toaletkę już mam i jestem z niej bardzo zadowolona ale chcę kupić do niej jakieś duże lustro. Oczywiście doszło mi parę nowych rzeczy, które chciałabym mieć, ale wszystko z czasem, powoli. Rok jest długi i na pewno uda mi się wszystko spełnić. 

Najważniejsze na koniec, chcę zapisać się do wolontariatu. Mam nadzieję, że będę miała wystarczająco dużo czasu aby to zrobić i spełnić swoje marzenie aby nieść pomoc porzebującym. 

A Wy macie już swoje postanowienia ? :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za twój komentarz, zajrzę również do Ciebie :)
zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło, da mi to motywację do dalszego działania :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka