Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Pędzle Pixie Cosmetics - czy warto wydać tyle na pędzle ?

by - 13:16:00



Pędzel flat top kosztuje 144 zł a pędzel 2 w 1 do korektora 112 zł.




Flat top :

Zmysłowość i eteryczność w każdym najmniejszym szczególe. Wielozadaniowe i wyjątkowo przyjemne w użyciu pędzle do makijażu, wykonane z najwyższej jakości włosia syntetycznego (nylon), które w odróżnieniu od włosia naturalnego, jest łatwiejsze w utrzymaniu i pielęgnacji. Nie absorbuje też stosowanych z nim kosmetyków. Jest poza tym niezwykle delikatne i idealnie sprężyste, nie odkształca się. Syntetyczne włosie nie podrażnia skóry, tak jak to bywa w przypadku naturalnego. Pędzel idealnie współpracuje z wszelkimi kosmetykami o konsystencji kremowej, żelowej, płynnej lub w postaci pudru sypkiego i prasowanego. Jest niezastąpiony podczas nakładania podkładów do twarzy o płynnej lub kremowej konsystencji oraz kosmetyków mineralnych. Charakterystyczny, płaski kształt główki pędzla oraz bardzo delikatne i gęste włosie sprawiają, że kosmetyk zostaje rozprowadzony gładko, równomiernie, gwarantując efekt nieskazitelnego, wtopionego w skórę makijażu. Skóra zachowuje swoją fakturę, a efekt makijażu jest naturalny. Rączka pędzla wykonana jest z aluminium.



Do korektora : 

Podwójny pędzel do aplikacji korektora wykonany z syntetycznego, wyjątkowo miękkiego włosia, osadzonego na metalowym trzonku. Zewnętrzny, większy pędzel sprawdzi się idealnie do nakładania kosmetyku (korektora lub też podkładu) na większe powierzchnie twarzy i w trudniej dostępnych miejscach, jak skrzydełka nosa czy okolice oczu. Sprawdzi się również do precyzyjnego konturowania mniejszych partii twarzy. Jest odpowiedni do aplikacji kosmetyków płynnych oraz sypkich. Mniejszy pędzel, umieszczony wewnątrz skuwki, na której osadzony został zewnętrzny pędzel, posiada geste włosie i zaokrąglony, zwężany kształt. Stanowi idealne narzędzie do punktowego, precyzyjnego nakładania produktu na wszelkie niedoskonałości skóry. Świetnie rozprowadza kosmetyk, nie pozostawiając nieestetycznych smug. Rączka pędzla wykonana jest z aluminium.







Pędzli nie kupiłam sama ale znalazłam je w boxach, jeden w "naturalnie z pudełka" a drugi w jakimś pudełku z "Inspiredby". Nigdy nie skusiłabym się na takie drogie pędzle, do teraz. Gdy poznałam się już bardzo dokładnie z tymi pędzlami chcę jeszcze jeden, kabuki od nich. Ostatnio był połowę tańszy ale nie mogłam go kupić, bo odkładałam na meble. Mam nadzieję, że po nowym roku będzie w dobrej promocji to go kupię. Pędzle są genialnej jakości a do tego są dosyć ciężkie. Mi osobiście lepiej pracuje się pędzlami, które ważą więcej, nie mam pojęcia dlaczego. Mam je już trochę czasu, flat top dłużej a po żadnym pędzlu nie widać, żeby był używany. Nie jest porysowany a włosie bardzo łatwo się domywa z wszelkich zabrudzeń. Skoro mowa o włosiu to we flat topie jest ono średnio mocno zbite, niesamowicie delikatne. Jest to mój ulubiony pędzel do nakładania podkładu razem z kabuki od Lily Lolo. W pędzlu do korektora włosie dużego pędzelka jest delikatnie zbite a małego bardzo mocno. Pędzel do korektora służy mi częściej do makijażu oczu, korekor wolę nakłdać palcami ale ta większa część pędzla świetnie go rozciera. Jak już wspominałam najczęściej używam go do cieni, do ich rozcierania również, sprawdza się do tego świenie. Lubię też używać tego pędzla do nakładania podkładu mineralnego czy korektora mineralnego ( zielonego ) w okolicach nosa, czy mniejszych partiach twarzy. Zielony korektor maskuje zaczerwienienia ale wystarczy nałożyć go punktowo, ten pędzel sprawdza się do tego bardzo dobrze. Nakładamy korektor mniejszym pędzlem a dużym rozcieramy aby nie mieć brzydkich plam. Podsumowując, pędzel posłuży nam bardzo, bardzo długo bo jest rewelacyjnej jakości, więc to wydatek na dobrych kilka lat. Zapewniam was, że mimo tak wysokiej ceny, jest jej wart. Nie będziecie zawiedzione. 

You May Also Like

0 komentarze