Mikołajkowe paczki blogerskie


Brałam udział w dwóch paczkach, jedną dostałam od Feeling Fancy ( tą pokażę najpierw ) a drugą od MAZGOO. Z obu paczek jestem niezwykle zadowolona.


Maseczek mam sporo, ale chętnie ją wypróbuję. Te kosmetyki są tanie ale z fajnym składem, warto się nimi zainteresować.


Uwielbiam te pianki, sama też wysłałam ją w paczce, więc miałyśmy jeden taki sam kosmetyk.







A teraz czas na paczkę od MAZGOO. Nie miałam naturalnego eyelinera i chciałam go kupić jak wykończę swój, na szczęście go dostałam. Paczka jest cudowna a pierniczki były przepyszne. Paczuszka była przepięknie zapakowana, szkoda było ją otwierać.









Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za twój komentarz, zajrzę również do Ciebie :)
zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło, da mi to motywację do dalszego działania :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka