Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Denko - Listopad

by - 13:17:00





  1. Alterra szampon przeciwłupieżowy - jako szampon mnie nie zawiódł, jednak z łupieżem sobie nie radził. Dodałam do niego olejku miętowego i herbacianego, wtedy było dużo lepiej. Mimo to chętnie do niego wrócę, bo był naprawdę dobry.
  2. SoBio szampon -bardzo się z nim polubiłam, tylko zapach mi przeszkadzał ( RECENZJA ).
  3. Yves Rocher szampon do siwych włosów - używałam go tylko do mycia pędzli lub końcówek włosów, bo ma SLS, więc nie mogę nic o nim powiedzieć poza tym, że pięknie pachnie. 
  4. Jantar mgiełka - dostałam na spotkaniu blogerek, zużyłam i nic. Skład ma średni, była bardzo nie wydajna i miałam wrażenie, że włosy mi się po niej szybciej przetłuszczały. 
  5. Pianka Venita - Sporo zdjęć mam na instagramie, moja ulubiona forma koloryzacji włosów, poprawiam piankę co 2-3 tygodnie ( RECENZJA ).
  6. Bania Agafii odżywka do włosów - przecudownie pachnie i długo ten zapach utrzymuje się na włosach. Włosy po niej są miękkie, błyszczące i odżywione. Skład ma całkiem dobry, chociaż ma parę nie ładnych kwiatków. Zapewne wrócę do niej mimo składu.


  1. Peeling kawowy DIY - uwielbiam zapach peelingu kawowego, szczególnie z rana. Peeling jest cudowny, polecam każdemu. ( PRZEPIS )
  2. Yves Rocher żel jeżyna i lawenda - żel był bardzo fajny ale nie zachwycił mnie na tyle abym do niego wróciła. 
  3. Yves Rocher żel róża - uwielbiam ten żel, ma przepiękny zapach.
  4. L'occitane mydło - było po prostu ok, ale więcej nic od nich nie kupuje.
  5. Fresh&natural sól do kąpieli - bardzo fajna sól do kąpieli, niestety droga w porównaniu do składu, zrobię ją sama. 
  6. Peelling DIY z masłem shea - uwielbiam go, na pewno wrzucę przepis. Po takim peelingu nie potrzeba już balsamu czy masła do ciała.
  7. Sweet Bath muffinka - cudne są ich kosmetki ! Polecam całym sercem i będę im wierna.
  8. Biofix herbatka owocowa - a co herbata robi w denku ? A szykuję wam przepis na peeling owocowy, jestem nim oczarowana ale jeszcze go dopracowuje.

  1. Ecospa hydrolat kadzidłowca - straszny śmierdiuszek, zużyłam na skórę głowy, na pewno więcej do niego nie wrócę ( RECENZJA )
  2. Mazidła hydrolat z zielonej herbaty - był całkiem przyjemny ale nie wiem czy do niego wrócę, mam teraz ochotę na różany hydrolat ( RECENZJA )
  3. Vianek mleczko do demakijażu - zużyłam tylko 1/3 mleczka, nie maluję się często a ono miało PAO tylko 3 mc, więc musiałam je wyrzucić po 4 miesiącach . Nie przepadam za mleczkami i wątpie żebym do niego wróciła ale było przyjemne jak na mleczko do demakijażu.
  4. Vianek mgiełka do twarzy - była całkiem fajna, ale jej zapach na dłuższy czas używania był męczący, raczej do niej nie wrócę ( RECENZJA ).
  5. Vianek płyn micelarny i tonik - świetny płyn o słodkim zapachu, bardzo dobrze mi się go używało ale zapach był dla mnie aż za słodki momentami, lawenda lepiej mi pasuje. Niedługo napiszę o nim coś więcej.
  6. Love me green peeling do twarzy - bardzo fajny i nie drogi peeling, pewnie do niego wrócę ( RECENZJA )
  7. Sylveco peeling do twarzy - bardzo rzadko go używałam, mam wrażenie, że był dla mnie za mocny. Ciężko mi o nim coś powiedzieć, ponad połowę wyrzucam. Teraz skuszę się na enzymatyczny.
  8. Clarena krem Siberian Berry - najlpeszy krem jaki miałam do tej pory, cudowny ! Muszę kiedyś do niego wrócić. ( RECENZJA )
  9. Yves Rocher kredka do brwi - do tej pory malowałam brwi tylko nią ale teraz robię to zestawem do brwi od Lily Lolo, jest dużo lepszy. Kredka jest bardzo dobra ale cień lepszy.
  10. Pat&Rub serum do ust - parę razy użyłam i rzuciłam w kąt, słabe strasznie.
  11. Rapidex - mam mieszane uczucia co do tego kosmetyku, napiszę wam dokładnie co i jak w poście. Jest bardzo drogi ale nie wart tylu pieniędzy moim zdaniem.
  12. Zuii próbka podkładu - uwielbiam ich kosmetyki, są cudowne. Niestety są również drogie ale skuszę się kiedyś na nie napewno.
  13. Spray Marcy Handy - skład tragedia, nie kupię ponownie. ( RECENZJA )
  14. Organique tonik -  bardzo fajny, z całkiem fajnym składem i o ładnym zapachu. Nie wiem czy do niego wrócę. 
  15. Próbka serum JMO - za cenę tego serum spodziewałam się czegoś więcej, bardziej mi pasowało serum Alterry za grosze.
  16. Próbka Nourish serum - co to jest za cudo ! Muszę jeszcze parę próbek wziąć i jak będzie dalej zachwyt to skuszę się na całe opakowanie.
  17. Yankee Candle wosk fresh cut roses - najlepszy wosk na chłodne wieczory, na ciepłe dni jest duszący.
  18. Maseczka węglowa - skład okropny ale miałam to zużylam, nie wrócę do niej.
  19. Olejek do demakijażu DIY - moje piersze próby, ale nie jest jeszcze gotowy na to żeby podzielić się przepisem. Muszę go trochę ulepszyć i dam wam znać :)


You May Also Like

0 komentarze

.

Akcesoria dla dzieci Akcesoria kosmetyczne Aliexpress Alterra Amilie Annabelle Minerals Anthyllis Attitude Babydream Balsam do ciała Baza do rzęs Baza pod cienie Baza pod makijaż Beauty Oil beGlossy beOrganic Bielenda Biolaven Biżuteria Błyszczyk Body Boom Bronzer Chemia Domowa Chrimaluxe Cienie do powiek Clarena Couleur Caramel Cruelty Free Demakijaż Denkowanie Derma ECO Domowe Kosmetyki Ecolab Ecolore Ekologia Elfa Pharm Equilibra Eyeliner Facelle Farbowanie włosów Golden Rose Hagi Health-box hydrolat HydroPhil INCI Inspiredby Iossi Isana Isana Young John masters organics Joybox Kąpiel Kolorówka Konkurs Korektor Kosmetyki dla dzieci Kosmetyki Wegańskie Krem BB Krem do rąk Krem do twarzy Krem pod oczy Kringle Candle Laboratorium Cosmeceuticum Lavera Lifehack Lifestyle Lilla Mai Lily Lolo Make Me Bio Makijaż oczu Makijaż twarzy Makijaż ust Maseczka Mazidła Mineralnie Mleczko do demakijażu Mleczko do włosów Mohani Mokosh Momme My Secret Naturaiv Neauty Minerlas Neess Nowości Od Kuchni Odżywka do włosów Olejek Olejek do demakijażu Olejek do twarzy Organic Shop Organique Organizacja Orientana Oszczędzanie Paznokcie hybrydowe Peeling Perełki Żywnościowe Petal Fresh Pędzle do makijażu Physicians Formula Pielęgnacja ciała Pielęgnacja twarzy Pielęgnacja włosów Pierre Rene Pixie Planeta Organica Płyn do higieny intymnej Płyn micelarny Podkład Podkład mineralny Porady Pielęgnacyjne Puder Wykończeniowy Recykling Rhea Rozświetlacz Róż do policzków Sadza Soap Santaverde Serum Shinybox So Bio Spotkanie Blogerek Sun Ozon Swatche Sweet Bath Szampon do włosów Szczoteczka do zębów Szminka Szoap Soap Sztuczne Rzęsy Tanie Kosmetyki Nauralne Tonik Tusz do rzęs Ulubieńcy Miesiąca Venita Vianek Wcierka do skóry głowy Wishlista Wnętrze Wywiady Yankee Candle Zdrowsze Smakołyki Żel do twarzy Żel pod prysznic