Blogmas - moja wishlista


Większość swoich "zachciewajek" udało mi się spełnić w tym roku, na chwilę obecną zostało tego niewiele a część, mam nadzieję uda mi się spełnić na święta. 



1. Toaletka MALM, zwykła prosta ale mi się bardzo podoba. Marzę jeszcze o dużym lustrze do niej ale nie mam nic na oku.
2. Duży słoik Yankee Candle o zapachu świeżej pościeli, kocham ten wosk i muszę koniecznie mieć tą świece.
3. Czekolada miętowa PANA CHOCOLATE, droga jak na czekoladę ale bardzo dużo dobrego o niej słyszałam i muszę jej spróbować.
4. Lemoniada różana - kocham róże, więc muszę koniecznie spróbować tej lemioniady.



1. Mydło marsylskie różane ale inne zapachy też chętnie przytulę,
2. Pędzle od Lily Lolo
3. Dezodorant w kremie od Pony Hutchen, podobno jest najlepszy,
4. Szminki w kredce od Avril, naturalna i niedroga firma z kosmetykami, 

To moje najbliższe plany a jakie są wasze ? :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za twój komentarz, zajrzę również do Ciebie :)
zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło, da mi to motywację do dalszego działania :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka