Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ulubieńcy - Październik

by - 22:54:00


W tamtym miesiącu ulubieńców nie było, nie miałam za bardzo co pokazać. Na szczęście w tym miesiącu to się zmieni. Wszystkie kosmetyki mam od niedawna, poza olejkiem z Vianka. Zacznijmy może od niego, najlepiej go poznałam. Uwielbiam się z tym olejkiem już dłuższy czas, jest on niesamowicie wydajny i ma przepiękny zapach. Pisałam o nim w tym poście ( KLIK ), niestety recenzji jeszcze się nie dorobił ale to się zmieni w tym miesiącu. Na pewno do niego wrócę, chociaż PAO ma tylko 3 miesiące a to trochę ktrótko na tak wydajny kosmetyk. Jeżeli chodzi o kolejny a raczej kolejne kosmetyki to tak, zgrzeszyłam. Nie są one naturalne i skład mają kiepski ale baz używam żadko i nie mogłam się oprzeć opakowaniom, kulki są bardzo podobne do Guerlain. Dodatkowo opakowania po zużyciu baz wykorzystam ponownie, bardzo łatwo zerwać z nich etykiety, tak wyglądają dużo lepiej i zdobią mi toaletkę. 


Bazy są z Bieledny. Jeżeli chodzi o ich używanie to naprawdę jestem zadowolona z efektu, makijaż na nich trwa nienaruszony. Drobinki widać tylko jeżeli nałożymy samą bazę, po nałożeniu podkładu praktycznie nic nie widać. Jestem nimi pozytywnie zaskoczona i na pewno w tym miesiącu zrobię im recenzje, z analizą składu oczywiście .


Dużo razy myślałam o silikonach ale uważałam je za coś złego, przyznaję się myliłam się. Nie do wszystkiego ale na włosy będę sobie na nie pozwalać. Serum ma praktycznie same silikony ale jeden lotny a reszta zmywalna szamponami więc nie jest bardzo źle. ( Cyclopentasiloxane, Dimethiconol i Phenyl Trimethicone. Pierwszy jest silikonem lotnym, czyli wyparowuje z miejsca aplikcaji, natomiast dwa ostatnie można zmyć szamponami. )  Mimo to takie silikony trochę utrudniają życie, chcąc naolejować włosy najpierw musimy zmyć silikony. Silikony nie przepuszczają nic ani z włosa ani do włosa, więc to musi być końcowy etap pielęgnacji włosów aby zapobiegać utracie wody z włosa. Włosy po tym serum nie puszą się, są błyszczące i miękkie ale strasznie długo schną. Najlepiej nakładać je nie na mokre a na lekko wilgotne włosy.


Pora na ostatnie cudeńko, używam go dopiero kilka dni i właśnie się przeterminował, bo moje pudełko " Naturalnie Piękna " było z wyprzedaży. Mimo to używam go dalej, nie widzę aby coś złego się z nim działo. Krem był zabezpieczony sreberkiem więc nie boję się aż tak bardzo. Pierwsze co mi się w nim spodobało to zapach i kremowa. budyniowa konsystencja. Po kilku dniach używania widzę, że świetnie nawilża, delikatnie rozjaśnia i pomaga z rumieńcami na policzkah, są bledsze. Skończe oba słoiczki i zdam wam relację.

A jacy są wasi ulubieńcy w tym miesiącu ? 


You May Also Like

0 komentarze

.

Akcesoria dla dzieci Akcesoria kosmetyczne Aliexpress Alterra Amilie Annabelle Minerals Anthyllis Attitude Babydream Balsam do ciała Baza do rzęs Baza pod cienie Baza pod makijaż Beauty Oil beGlossy beOrganic Bielenda Biolaven Biżuteria Błyszczyk Body Boom Bronzer Chemia Domowa Chrimaluxe Cienie do powiek Clarena Couleur Caramel Cruelty Free Demakijaż Denkowanie Derma ECO Domowe Kosmetyki Ecolab Ecolore Ekologia Elfa Pharm Equilibra Eyeliner Facelle Farbowanie włosów Golden Rose Hagi Health-box hydrolat HydroPhil INCI Inspiredby Iossi Isana Isana Young John masters organics Joybox Kąpiel Kolorówka Konkurs Korektor Kosmetyki dla dzieci Kosmetyki Wegańskie Krem BB Krem do rąk Krem do twarzy Krem pod oczy Kringle Candle Laboratorium Cosmeceuticum Lavera Lifehack Lifestyle Lilla Mai Lily Lolo Make Me Bio Makijaż oczu Makijaż twarzy Makijaż ust Maseczka Mazidła Mineralnie Mleczko do demakijażu Mleczko do włosów Mohani Mokosh Momme My Secret Naturaiv Neauty Minerlas Neess Nowości Od Kuchni Odżywka do włosów Olejek Olejek do demakijażu Olejek do twarzy Organic Shop Organique Organizacja Orientana Oszczędzanie Paznokcie hybrydowe Peeling Perełki Żywnościowe Petal Fresh Pędzle do makijażu Physicians Formula Pielęgnacja ciała Pielęgnacja twarzy Pielęgnacja włosów Pierre Rene Pixie Planeta Organica Płyn do higieny intymnej Płyn micelarny Podkład Podkład mineralny Porady Pielęgnacyjne Puder Wykończeniowy Recykling Rhea Rozświetlacz Róż do policzków Sadza Soap Santaverde Serum Shinybox So Bio Spotkanie Blogerek Sun Ozon Swatche Sweet Bath Szampon do włosów Szczoteczka do zębów Szminka Szoap Soap Sztuczne Rzęsy Tanie Kosmetyki Nauralne Tonik Tusz do rzęs Ulubieńcy Miesiąca Venita Vianek Wcierka do skóry głowy Wishlista Wnętrze Wywiady Yankee Candle Zdrowsze Smakołyki Żel do twarzy Żel pod prysznic