Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Nowości - Październik

by - 18:02:00


Kosmetyki Sweet Bath są przecudowne, prawda ? Chyba z nich najbardziej się cieszę, udało mi się je wygrać u kosmetykoholizmPoza tym o czym pisałam, czyli
mam w tym miesiącu sporo nowości, miałam plany żeby nie przybyło mi aż tyle kosmetyków ale nie wyszło. Nie lubię mieć ostatnio za dużych zapasów ale nie potrafię też przejść obok świetnej promocji, więc wyszło jak widać. Mam nadzieję, że wszystko się u mnie sprawdzi a w przyszłym miesiącu nowości pokażę wam w trochę innej, mam nadzieję, lepszej formie.

A jak u was ? Dużo wpadło w wasze rączki ? :)










Jak wiecie kupiłam pudełka Shinybox w randce w ciemno a zostawiłam sobie tylko te kosmetyki z pudełek oraz całe pudełko Naturalnie Piękna ale o tym było wyżej :







Słynna promocja - 49 % w Rossmanie ;



I inne pierdołki :



Musiałam się skusić na tą pomadkę z GR, pomimo składu chodzi za mną od bardzo dawna.











You May Also Like

0 komentarze