Moja Wishlista na ekocuda - ciekawi ?



Post miał się ukazać wczoraj ale chyba blogger mnie nie lubi i planowanie czasowe nie działa, dobrze, że nie wyjechałam na dwa tygodnie i nie zaplanowałam postów na taki czas, byłyby pustki.

Targi coraz bliżej, zostało 10 dni ! Przypominam wam post informujący co, gdzie i jak :) ( KLIK ) Nie mogę się ich doczekać, przeglądałam ofertę wystawców i upatrzyłam sobie trochę kosmetyków, wszystkich nie kupię od razu ale na pewno z czasem będę mieć je wszystkie, jak pokemony :D

Jak zobaczycie idę bardziej w kolorowkę, pielęgnacji mam sporo w zapasach więc takich poduktów raczej nie planuję kupić ale wiadomo, że na żywo może coś wpaść mi w oko. 

Dużo firm nie ma ofety w internecie, więc sporo poznam i obejrzę dopiero na miejscu,

Dobra rada dla was, nie oglądajcie sklepów z kosmetykami z ciekawości, wasza wish lista powiększy się okropnie. Chciałabym dużo więcej ale to kosmetyki, które kupię w najbliższej przyszłości :

  • Annabelle Minerals Primier Pretty Neutral 
  • Felicea szminka szary róż,
  • Felicea czarna kredka do oczu,
  • Felicea puder prasowany,
  • Lavera baza pod cienie,
  • Hagi pomada do ciała
  • Lily Lolo szminka,
  • lily Lolo zestaw do brwi,
  • Zuii rozświetlacz,
  • Herbs&Hydro próbki mydeł w płynie,
  • Herbs&Hydro mydło różane,
  • Herbs&Hydro mydło z bursztynem,
  • Saisona pianka złuszczająca,
  • Sylveco tonik-wcierka do włosów,
  • Purite świeca czekoladowa,
  • Jan Barbra bioelixir M.



A jak wygląda wasza wish lista na targi ? 
Jedziecie ? :) 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za twój komentarz, zajrzę również do Ciebie :)
zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło, da mi to motywację do dalszego działania :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka