Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ekocuda - relacja z targów kosmetyków naturalnych !

by - 19:57:00





EKOCUDA: zachwyciły, zainspirowały, uświadomiły!

Ponad 7 500 osób odwiedziło Ekocuda, czyli Targi Kosmetyków Naturalnych, których pierwsza edycja odbyła się w ubiegły weekend w samym sercu Warszawy - Domu Towarowym Braci Jabłkowskich przy ulicy Brackiej 25. Miłośnicy kosmetyków naturalnych tłumnie przybyli, by poznać szeroką ofertę produktów inspirowanych naturą, przetestować nowe marki, zasięgnąć konsultacji lub zakupić ekocuda na świąteczne prezenty.

Fot. Patrycja Toczyńska


Było pachnąco, kolorowo i różnorodnie. Kobiety, mężczyźni, a także najmłodsi mogli wybrać coś dla siebie spośród oferty przygotowanej przez 66 polskich i zagranicznych wystawców kosmetyków naturalnych. Wielu skorzystało z niecodziennej możliwości zasięgnięcia porady wizażystki czy przetestowania zabiegów z użyciem preparatów najnowszej generacji. Chętnych do udziału w warsztatach towarzyszących targom, także nie brakowało, co tylko potwierdziło fakt, iż otwartość na wiedzę z zakresu bycia świadomym konsumentem rośnie.
  • Od kilku lat używam kosmetyków naturalnych i gdy tylko dowiedziałam się, że w Warszawie odbędą się Ekocuda, wiedziałam, że to wydarzenie jest właśnie dla mnie. Przyszłam z moimi przyjaciółkami, kupiłyśmy kosmetyki naszych sprawdzonych marek, ale też wyłowiłyśmy kilka nowości, które z chęcią przetestujemy. Byłam pod wielkim wrażeniem, że rynek kosmetyków naturalnych tak bardzo się rozrósł, co nas, klientki, bardzo cieszy – mówi Kasia, uczestniczka targów.
 Fot. Patrycja Toczyńska


Ekocuda stworzyły także przestrzeń wymiany opinii i dialogu pomiędzy wystawcami i ich potencjalnymi lub obecnymi klientami. Zainteresowanie zarówno w sobotę, jak i w niedzielę sprawiło, że był to dla nich bardzo intensywny weekend. Dodatkowo nawiązały się nowe relacje, powstały pomysły na nowe inicjatywy, a wszystko to pod wspólnym mianownikiem – prowadzenia zdrowego stylu życia.

Fot. Patrycja Toczyńska

  • Zadowoleni uczestnicy targów, a także usatysfakcjonowani wystawcy, to dla mnie najlepszy dowód na to, że pierwszą edycję Targów Ekocuda mogę uznać za udaną. Pytano mnie o termin kolejnych targów, dlatego po zakończeniu formalności podsumowujących pierwszą edycję, zaczynam przygotowania do drugiej, która prawdopodobnie odbędzie się na wiosnę. Z pewnością wystawców będzie jeszcze więcej, ponieważ już teraz mam pierwsze rezerwacje – mówi Zuzanna Mierzejewska, właścicielka marki Ekocuda.

Dorota Steliga
Dorota.steliga@ekocuda.com

Więcej informacji:

www.ekocuda.com
www.facebook.com/ekocudacom
www.instagram.com/ekocuda


Teraz parę słów z mojej strony. Targi były bardzo dobrze zorganizowane, było bardzo dużo fajnych wystawców ale nie pomyślano o przyjezdnych. Byłam z ciężką torbą, mogli pomyśleć o szatni. Noszenie torby i kurtki w ręku nie sprzyja zakupom. Byłam nastawiona na lepsze promocje, gratisy i rabaty, przecież o to chodzi w targach aby skusić ludzi do zakupów. Niestety, większość cen była taka sama jak na internecie, nie było prawie żadnych gratisów i próbek. Sylveco jak zawsze stanęło na wysokości zadania i dostałam gratis do zakupów pomadkę peelingującą, z Cosnature dostałam próbki przy zakupie odżywki do włosów. Chciałam wydać więcej ale wielu sprzedawców miało gdzieś osoby które chciały coś kupić. Obsługa niektórych stoisk nie była najlpesza. Największym minusem targów było to, że nie wszystkie marki były naturalne, mam nadzieję, że na wiosnę takich marek już nie będzie.  To co kupiłam pokażę wam w nowościach listopada, wiewiele tego było. Miałam swoją wish listę ( KLIK ) ale z róznych powodów kupiłam tylko parę kosmetykow z niej. Byłam na dwóch warsztatach makijażowych Annabelle Minerals oraz Lily Lolo. Oba były świetne. Makijażystki świetnie wszystko wytłumaczyły i pokazały, poznałam ofertę Lily Lolo jeszcze lepiej, kilka kosmetyków wpadło mi w oko i na pewno po nowym roku się w nie zaopatrzę, na razie skupiam się na kupnie mebli. Na następnych targach chętnie zapiszę się na inne warsztaty, dobrze się nauczyć więcej w tak fajnej atmosferze. :) Byłyście na targach ? Jak wasze wrażenia ?

Straszę na zdjęciach, ale zawsze źle wyjdę jak ktoś mi robi zdjęcia :D


You May Also Like

0 komentarze

.

Akcesoria dla dzieci Akcesoria kosmetyczne Aliexpress Alterra Amilie Annabelle Minerals Anthyllis Attitude Babydream Balsam do ciała Baza do rzęs Baza pod cienie Baza pod makijaż Beauty Oil beGlossy beOrganic Bielenda Biolaven Biżuteria Błyszczyk Body Boom Bronzer Chemia Domowa Chrimaluxe Cienie do powiek Clarena Couleur Caramel Cruelty Free Demakijaż Denkowanie Derma ECO Domowe Kosmetyki Ecolab Ecolore Ekologia Elfa Pharm Equilibra Eyeliner Facelle Farbowanie włosów Golden Rose Hagi Health-box hydrolat HydroPhil INCI Inspiredby Iossi Isana Isana Young John masters organics Joybox Kąpiel Kolorówka Konkurs Korektor Kosmetyki dla dzieci Kosmetyki Wegańskie Krem BB Krem do rąk Krem do twarzy Krem pod oczy Kringle Candle Laboratorium Cosmeceuticum Lavera Lifehack Lifestyle Lilla Mai Lily Lolo Make Me Bio Makijaż oczu Makijaż twarzy Makijaż ust Maseczka Mazidła Mineralnie Mleczko do demakijażu Mleczko do włosów Mohani Mokosh Momme My Secret Naturaiv Neauty Minerlas Neess Nowości Od Kuchni Odżywka do włosów Olejek Olejek do demakijażu Olejek do twarzy Organic Shop Organique Organizacja Orientana Oszczędzanie Paznokcie hybrydowe Peeling Perełki Żywnościowe Petal Fresh Pędzle do makijażu Physicians Formula Pielęgnacja ciała Pielęgnacja twarzy Pielęgnacja włosów Pierre Rene Pixie Planeta Organica Płyn do higieny intymnej Płyn micelarny Podkład Podkład mineralny Porady Pielęgnacyjne Puder Wykończeniowy Recykling Rhea Rozświetlacz Róż do policzków Sadza Soap Santaverde Serum Shinybox So Bio Spotkanie Blogerek Sun Ozon Swatche Sweet Bath Szampon do włosów Szczoteczka do zębów Szminka Szoap Soap Sztuczne Rzęsy Tanie Kosmetyki Nauralne Tonik Tusz do rzęs Ulubieńcy Miesiąca Venita Vianek Wcierka do skóry głowy Wishlista Wnętrze Wywiady Yankee Candle Zdrowsze Smakołyki Żel do twarzy Żel pod prysznic