Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Salco au Naturel - masło do ciała white musk

by - 18:27:00



Masło kupimy za 35 zł / 120 g , możemy kupić je też w pojemności 500 g ale nie mam pojęcia za ile.


Piżmo, w starożytności uważane za afrodyzjak, dzisiaj, jest jednym z najbardziej zmysłowych zapachów. Seria White Musk ujmuje swoim eleganckim aromatem. Delikatne, naturalne masło do ciała, oparte na ekocertyfikowanych produktach, maśle Shea i odżywczych olejach roślinnych, pachnące zmysłowym zapachem piżma. Stworzone z myślą o wyjątkowo suchej i wrażliwej skórze. Zapewnia efekt długotrwałego nawilżenia i natłuszczenia. Spowalnia procesy starzenia się skóry, wygładza ją i sprawia że jest ona wyjątkowo miękka i delikatna w dotyku.


  • silnie odżywia i nawilża skórę;
  • działa wygładzająco;
  • poprawia elastyczność i jędrność skóry;
  • regeneruje skórę narażoną na wpływ niekorzystnych czynników zewnętrznych;
  • pozostawia na skórze cienką powłokę lipidową o właściwościach natłuszczających;
  • poprawia nastrój;
  • wprowadza w stan głębokie relaksu i odprężenia.



Świetny tłuścioch na noc, wchłania się bardzo długo. W konsystencji i działaniu jest bardzo podobny do popularnego balsamu z masłem shea od Organique. Pod wpływem ciepła rozpływa się w olejek przez co bardzo łatwo go nałożyć i jest niesamowicie wydajny. Ciało po tym balsamie jest nawilżone naprawdę na długo ( u mnie nawet po myciu ) a do tego przepięknie pachnie nie tylko podczas nakładania . Skład ma prosty i bardzo ładny. Opakowanie średnio wygodne i mało higieniczne ale balsamu w takiej formie chyba w inne pudełko nie da się włożyć. Największym minusem jest dostępność. Można go kupić tylko w salonach SPA które są wypisane na ich stornie. Ja miałam balsam w jakimś pudełku subskrypcyjnym. Ja zostanę przy Organique ponieważ są bardzo podobne ale Organique łatwiej kupić . 




Butyrospermum Parkii (Shea) Butter (Ecocert) - masło shea.
Prunus Amygdalus Dulcis - olejek ze słodkich migdałów.
Cera Alba - wosk pszczeli.
Simmondsia Chinensis (Ecocert) - olej jojoba.
Parfum - zapach.
Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Linalool - składniki naturalnych olejków eterycznych. mogą powodować alergie.

You May Also Like

0 komentarze