Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Mazidło polny warkocz do cery naczynkowej - Laboratorium Cosmeceuticum

by - 20:25:00


Mazidło kupimy za około 30 zł / 50 ml  więc cena jest bardzo przyjazna.


Mazidło ze Skrzypu Polnego, którego receptura sformułowana została wyłącznie w oparciu o wyselekcjonowane składniki naturalne, stworzone zostało z myślą o pielęgnacji cery naczynkowej i zniszczonej - wymagającej regeneracji. Nieprzypadkowy zatem jest wybór maceratu ze skrzypu polnego, bogatego w krzem oraz związki mineralne. Dzięki temu mazidło korzystnie wpływa na stan skóry, wzmacnia i uszczelnia słabe naczynia krwionośne. Naturalny olejek z werbeny sprawia, że ma przyjemny, relaksujący zapach. Mazidło ze Skrzypu Polnego to gęsty krem o strukturze piankowej, która po aplikacji zamienia się w kremowe masełko.


ikoneczki_naturalnyJESTEM w 100% NATURALNY !
Nie zawieram konserwantów, GMO, syntetycznych barwników, sztucznych kompozycji zapachowych, silikonów, formaldehydu, pochodnych ropy naftowej, parafiny, olejów mineralnych oraz innych zbędnych wypełniaczy i szkodliwych substancji.

ikoneczki_lapkaJESTEM PRZYJAZNY DLA ZWIERZĄT !
Zarówno składniki zastosowane do mojego wytworzenia jak i ja sam nie jestem testowany na zwierzętach. Za to jestem przebadany dermatologicznie przez niezależne laboratorium i nie wykazuję właściwości drażniących i alergizujących. Jestem bezpieczny i nie uczulam.

ikoneczki_recyklingDBAM O ŚRODOWISKO !
Żeby nie zaśmiecać środowiska mam ekologiczne opakowanie wykonane z ciemnego szkła, które może być ponownie wykorzystane po wysmarowaniu całego kremu. Nie rozkładam się przez setki lat niszcząc środowisko. Nie wyrzucaj mnie, być może przydam Ci się jako słoiczek na drobiazgi..?

ikoneczki_polska
JESTEM Z POLSKI !
Wspieraj rodzimy rynek kupując polskie produkty. Zawsze możesz skontaktować się z producentem, jeśli masz jakieś pytania lub chcesz zasięgnąć dodatkowych informacji dotyczących produktów. Wiesz co i od kogo kupujesz. To ważne!




Bardzo lubię tłuste kremy na noc i ten krem też taki jest. Idealny tłuścioch na zimę. Ma ciężką konsystencję która podczas aplikacji zamienia się w olejek i łatwo go nałożyć. Krem jest bardzo wydajny, spokojnie starczy nam na dwa miesiące używania. Rano skóra jest mięciutka i nawilżona, idealna pod podkład mineralny. Krem nie ma szczególnego zapachu, dla mnie pachnie delikatnie sianem ale naprawdę delikatnie i zupełnie mi to nie przeszkadza ( może mam słaby nos ? ). Słoiczek do kremu bardzo lubię ponieważ takie słoiczki łatwo umyć i wykorzystać ponownie. Niestety przyda nam się szpatułka do nakładania kremu aby dłużej był świeży. Krem dedykowany jest skórze naczynkowej. Czy działa ? Tak, bardzo go lubię. Moje policzki są wyciszone, uspokojone i tylko delikatnie różowe. Skończę ten krem z przyjemnością i na pewno do niego kiedyś wrócę. Niestety uwielbiam testować nowości więc nie wiem kiedy to nastąpi :) Krem jest polski, tani i naturalny a do tego skuteczny, więc naprawdę warto się skusić.


Masło Shea, Olej ze Słodkich Migdałów, Ziele Skrzypu Polnego, Witamina E, Naturalny Olejek z Werbeny, Citral*, Limonen*

Ode mnie dostaniecie rabat i krem możecie kupić trochę taniej :)

You May Also Like

0 komentarze