Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Hello Slim - efekt końcowy

by - 00:43:00





Wszystkie herbaty wypite - czas na podsumowanie mojego odchudzania. Pierwszy post o herbatkach macie TU. Byłam bardzo ciekawa tych herbat i pomimo, że podchodziłam do nich bardzo sceptycznie, jestem bardzo nimi zachwycona. Pierwsze co zaczęłam zauważam to zmniejszony apetyt, naprawdę nie czułam przymusu jedzenia. Jadłam kiedy chciałam i ile chciałam, wiecie jakie to przyjemne uczucie. Wieczorami zawsze napadają mnie głodne myśli i chęć zaglądnięcia do lodówki a tu szok ! Zero takich chęci, czuałam się cudownie. W końcu uwolniłam się od ciągłych myśli o jedzeniu. Myślę, że herbata jest dużo lepszym wyborem niż tabletki, jest naturalna i mamy pewność, że nie narobimy sobie szkody w organiźmie.


W ciągu miesiąca zrzuciłam 4 kg ale myślę, że mogło by być więcej. Raz w tygodniu wychodził mi taki, że jadłam pizzę czy coś innego, tłustego. Dodatkowo nie byłam jakoś wyjątkowo ruchliwa, trochę ćwiczeń w domu z córeczką, jazda rowerem od czasu do czasu i tyle. Ostatnio nie mam zbyt dużo czasu na ćwiczenie poza domem.


Herbaty mają ciekawy skład : NA DZIEŃ : zielona herbata, yerba mate, dzika róża, liść eukaliptusa, guarana, owoc czarnego bzu, korzeń cykorii, jabłko, hibiskus, aronia, aromat ananasowy, regulator kwasowości: kwas cytrynowy, mięta, zagęszczony sok z ananasa, skórka cytryny, skórka pomarańczy. NA NOC : mięta, trawa cytrynowa, skórka pomarańczowa, korzeń imbiru, hibiskus, korzeń lukrecji, jabłko, aromaty: cytrynowy i limonkowy, liść jeżyny słodkiej, regulator kwasowości: kwas cytrynowy, korzeń cykorii, skórka cytryny, dzika róża, skórka limonki.





You May Also Like

0 komentarze