Czy stać Cię na zdrowe życie ? Tak !



Wiele razy słyszałam coś takiego " nie stać mnie aby zacząć się zdrowo odżywiać i używać kosmetyków naturalnych ". Bzdura ! No chyba że chcesz jeść ekologiczne ośmiornice i smarować się złotem z błotem. :) Naturalne staje się coraz bardziej popularne a w związku z tym coraz tańsze a dodatkowo jest tego więcej. Na naszym rynku jest już ogrom firm z kosmetykami naturalnymi i żywnością ekologiczną / naturalną .

Niedługo u mnie na blogu pojawi się zakładka ze spisem firm z kosmetykami naturalnymi z podziałem na trzy półki cenowe, na pewno każdy znajdzie coś dla siebie :)

Postaram się zrobić również raz w tygodniu post o produktach , które watro kupić. Przybliżę wam trochę to co jem. Pokażę alternatywy dla nie zdrowych słodyczy czy napojów i wiele więcej.


1. Zdrowe jedzenie.

Ja jako osoba która nie jada mięsa mam łatwiejsze zadanie. Uwielbiam również zupy więc koszt zrobienia zupy to są grosze, nawet z ekologicznych składników.

  • Swoje posiłki planuję od najtańszych wypełniaczy typu płatki owsiane, kasze, makarony czy ryże. Potem dodaje inne składniki i mam fajne i tanie obiady. Owsianka na śniadanie, ryż z warzywami na obiad, sałatka na podwieczorek itp. :)
  • Nie kupuję wszystkiego z naklejką "EKO". Dlaczego ? Czasami się nie da i nie widzę takiej potrzeby. Nie jestem "walnięta" na tym punkcie. Nie będę latać pół miasta żeby kupić EKO chleb. Kupuję ten z piekarni z dobrym składem. Patrzę też na ceny, nie stać mnie aby poszaleć.
  • Suszone owoce są świetną alternatywą słodyczy, uwielbiam rodzynki i daktyle a one są tanie. Suszone owoce warto kupować EKO ponieważ są niesiarkowane a w wielu przypadkach suszone na słońcu. Jednym słowem po prostu mają lepszy skład. 
Wszystko powinno być w graniach rozsądku, nie dajmy się zwariować.
Wszystko zależy od tego co będziemy jeść. Da się jeść zdrowo i tanio.
Tak, chodzę czasem ( raz w miesiącu ) zjeść na mieście i nie patrzę wtedy na skład. 

Jedynmi z moich ulubonych firm i nie drogich z których kupuję są  Dary Natury, enerBIO, BioPlanet, Intenson, BioAvena, Olejowy Raj, Vivio. 

Słodycze polecam również z Raw Cocoa, droższe i to sporo niż zwykłe czekoladowe produkty ale wolę lepiej a mniej. Ciastka często kupuję z Bio Ania, mają świetne ceny. Ciastka dla małej kupuję już za 2-2,50 zł / 100 g.

Makaronów nie kupuję ekologicznych, wybieram pełnoziarniste z Lubelli ( Biedronkowe, bo są z Lubelli ale pod Biedronkową marką ). Lubella nie stosuje nic genetycznie modyfikowanego, dlatego nie widzę potrzeby kupowania makaronów ekologicznych.

2. Kosmetyki Pielęgnacyjne

Coraz więcej kosmetyków naturalnych wchodzi na nasz rynek. Jest wiele kosmetyków, które kosztują niewiele a są naturalne. Nasze polskie Vianek , Sylveco i Biolaven mają bardzo dużo kosmetyków pielęgnacyjnych do twarzy i ciała. Alterra która dostępna jest w Rossmanie też kosztuje grosze ale również to głównie pielęgnacja. Takich tanich firm jest naprawdę sporo.




3. Kosmetyki Do Makijażu

Podkład polecam mineralny ale niestety nie sprawdza się zawsze i u każdego. U mnie odpada na upały niestety. Minerały mają firmy m.in. Annabelle Minerals, Lily Lolo, Neauty Minerals, Pixie i Amilie. Może jednorazowo to cena nie jest bardzo niska ale minerały są nieziemsko wydajne. W swojej ofecie posiadają również róże, bronzery, pudry wykańczające i wiele więcej. Kolejną tanią firmą ale trudniej dostępną jest Avril, możemy ją kupić głównie na ecco-verde . Ostatnio kupiłam błyszczyk z firmy Felicea , która jest naprawdę tania. Błyszczyk kosztował mnie tylko 22 zł czyli naprawdę nie dużo. Drogeryjne potrafią kosztować dużo więcej. Benecos, Lavera również mają kosmetyki kolorowe w niskich cenach.



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za twój komentarz, zajrzę również do Ciebie :)
zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło, da mi to motywację do dalszego działania :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka