Kosmetyki do wymiany - chętne ?



Mimo iż używam tylko kosmetyków naturalnych to z różnych źródeł mam takie kosmetyki których nie zużyję. Nie mogę używać m.in. parafiny i SLS nawet jakbym bardzo chciała :) Dlatego postanowiłam założyć post wymiankowy. Będę tu wrzucała kosmetyki na które chętnie się wymienię. Wiem że nie każdy ma takiego bzika jak ja więc może te kosmetyki znajdą lepszy dom. 

Poszukuję kosmetyków naturalnych. Czego najbardziej ?


  • Rozświetlacza Zuii Naturativ ( KLIK
  • Białej kredki do oczu
  • Bronzera 
Tyle na razie :)

Piszcie do mnie wiadomości na facebooku na stornie bloga lub e-mail : kamiladmochowska@onet.pl

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za twój komentarz, zajrzę również do Ciebie :)
zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło, da mi to motywację do dalszego działania :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka