helloslim - herbatki odchudzające


Herbatki dostępne są w trzech pakietach : 

Zestaw 1 :
  • 3 x Hello Slim Good Morning  (90 torebek)
  • 3 x Hello Slim Good Night  (90 torebek)
  • Kubek Hello Slim
  • razem : 227 zł 
Zestaw 2 :
  • 2 x Hello Slim Good Morning  (60 torebek)
  • 2 x Hello Slim Good Night  (60 torebek)
  • razem :167 zł 
Zestaw 3 :

  • 1 x Hello Slim Good Morning  (30 torebek)
  • 1 x Hello Slim Good Night  (30 torebek)
  • razem : 97 zł






2-stopniowy program...

Przygotowaliśmy 2 rodzaje herbat, które działają inaczej w różnych porach – tak by dać Ci jak najwięcej korzyści.

...skuteczny

Nic tak nie świadczy o skuteczności Hello Slim, jak relacje stosujących je osób! Przekonaj się sama, co może dać Ci Hello Slim.

...naturalny

Wykorzystujemy naturalne składniki, by dać Ci zgrabną sylwetkę i dobre samopoczucie.

...wygodny

Czy może być coś łatwiejszego niż przygotowanie herbaty? Zaparz i wypij Hello Slim rano i wieczorem. I tyle!

...smaczny

Połącz przyjemne z pożytecznym – świetny smak ze zdrowiem.





Lubię dbać o siebie, ale chyba każdy lubi. :) Mam przyjemność testować herbatki wspomagające odchudzanie. Codziennie śmigam rowerem i staram się poćwiczyć w domu co najmniej godzinę. Wiecie jak to jest z dzieckiem ? :) Zabawa i ćwiczenia 2w1 :D Wujek Google ma masę fajnych ćwiczeń, które możemy wykonywać z dzieckiem. No więc ćwiczymy oraz trenujemy moją silną wolę. Mam nadzieję zrzucić chociaż 5 kg, dobrze się czuje w swoim ciele ale chce czuć się i wyglądać jeszcze lepiej. Mam nadzieję, że mi się uda. :)



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za twój komentarz, zajrzę również do Ciebie :)
zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło, da mi to motywację do dalszego działania :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka